Σύνδεση

Featured

Έως και 1.700 άλογα η νέα ηλεκτρική πλατφόρμα της VW!

H νέα και πολλά υποσχόμενη ηλεκτρική πλατφόρμα SSP του γκρουπ VW, φαίνεται ότι θα έρθει πολύ πιο σύντομα στην αγορά από το 2030 που ήταν η αρχική πρόβλεψη.

Ο νέος CEO του Volkswagen Group, Oliver Blume ισχυρίζεται πλέον ότι η ολοκληρωσή της θα έχει γίνει έως το 2026.

Η εξέλιξη της πλατφόρμας έχει καθυστερήσει αρκετά λόγω προβλημάτων που παρουσιάστηκαν στα ηλεκτρονικά της μέρη και στις ελλείψεις σε ημιαγωγούς.

Ωστόσο, σε μια εκδήλωση της VW για τις κεφαλαιαγορές που πραγματοποιήθηκε αυτή την εβδομάδα, ο Blume δήλωσε ότι η πλατφόρμα θα λανσαριστεί το 2026 και θα είναι ικανή να προμηθεύει οχήματα με έως και 1.700+ ίππους αντί των 1.100 ίππων που ήταν οι αρχικές προδιαγραφές.

Ο Blume υποσχέθηκε επίσης ότι τα οχήματα που βασίζονται στην πλατφόρμα θα μπορούν να φορτίζουν από το 10 στο 80% σε μόλις 12 λεπτά, λιγότερο από το μισό χρόνο (35 λεπτά) από αυτόν που χρειάζονται τα οχήματα που βασίζονται στην υπάρχουσα πλατφόρμα MEB EV της VW για να φορτίσουν.

Σε αυτό θα βοηθήσει η νέα καθολική αρχιτεκτονική κυψελών της VW που χρησιμοποιεί μια ποικιλία χημικών ουσιών. Ωστόσο, δεν θα έχουν όλα τα οχήματα τέτοιου είδους μπαταρίες, καθώς φθηνότερες οι κυψέλες LFP (λιθίου-σιδήρου-φωσφορικού), θα σχεδιαστούν αντ’ αυτού για τα φθηνότερα οχήματά της.

Παρόλο που η πλατφόρμα SSP θα στηρίζει κάθε όχημα του VW Group, από τη φθηνότερη Škoda μέχρι την ακριβότερη Lamborghini, το πλαίσιο κάθε οχήματος δεν θα είναι πανομοιότυπο.

Η Volkswagen θα δουλέψει πάνω στη μικρότερη έκδοση της πλατφόρμας που θα απευθύνεται στα φθηνότερα οχήματά της, η Audi θα δουλέψει πάνω στη μεσαία πλατφόρμα και η Porsche θα δημιουργήσει τη μεγαλύτερη, ακριβότερη έκδοση της πλατφόρμας.

Το νέο λογισμικό του ομίλου VW θα επιτρέψει επίσης στα οχήματά του να έχουν αυτόνομη οδήγηση έως και επιπέδου 4 αλλά και ότι πιο εξελιγμένο υπάρχει σε ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured