Σύνδεση

Volkswagen

Διέρρευσαν οι πρώτες εικόνες από το νέο VW Tiguan

Οι φωτογραφίες που διέρρευσαν στο διαδίκτυο από γερμανική ιστοσελίδα αποκαλύπτουν το εμπρός, το πίσω μέρος και το εσωτερικό του επερχόμενου Tiguan τρίτης γενιάς.

Συγκεκριμένα, μας δείχνουν μια καθαρή προοπτική του εμπρός μέρους, με μια φαρδιά κάτω μάσκα και μια στενότερη πάνω που μας παραπέμπει στο σχεδιασμό του ID. 4. Ένα αξιοσημείωτο χαρακτηριστικό στο πίσω μέρος είναι ένα πάνελ που συνδέει τα δύο πίσω φωτιστικά σώματα.

Το αμάξωμα θα είναι μακρύτερο κατά 32 χιλιοστά φτάνοντας τα 4,551 μέτρα. Το ύψος θα έχει +5 χλστ. (συνολικά 1,640 μέτρα), ενώ το πλάτος και το μεταξόνιο παραμένουν τα ίδια (στα 1,939 μέτρα και 2.681 χλστ., αντίστοιχα).

Στο εσωτερικό, οι βασικές εκδόσεις του Tiguan θα διαθέτουν σύστημα infotainment 12,9 ιντσών, ενώ τα πλουσιότερα θα έχουν μεγαλύτερη οθόνη 15 ιντσών. Η οθόνη αφής θα μοιάζει με «ελεύθερο» tablet αντί να είναι ενσωματωμένη στην κεντρική κονσόλα. Άλλα αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, μια νέα οθόνη head-up στο παρμπρίζ και μια οθόνη OLED για το 4Motion Active Control τοποθετημένη στην κεντρική κονσόλα.

Το Tiguan αναμένεται να προσφέρει βελτιωμένη πρακτικότητα, με μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ 648 λίτρων και αυξημένο χώρο για τα κεφάλια τόσο των εμπρός όσο και των πίσω επιβατών. Τα υψηλότερα επίπεδα εξοπλισμού θα διαθέτουν ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα με λειτουργίες μασάζ και εξαερισμού.

Το Tiguan θα εξοπλίζεται επίσης με προαιρετικούς προβολείς HD matrix, οι οποίοι μπορούν να φωτίζουν το δρόμο έως και 500 μέτρα. Το πίσω μέρος θα ξεχωρίζει από μια λωρίδα LED σε όλο το πλάτος, ακολουθώντας την τάση των φωτεινών μπαρών που χαρακτηρίζει αρκετά νέα μοντέλα.

Παρόλο που λεπτομέρειες σχετικά με τους κινητήρες του νέου Tiguan είναι ακόμη περιορισμένες, η Volkswagen επιβεβαίωσε ότι θα υπάρχουν διαθέσιμοι βενζινοκινητήρες, πετρελαιοκινητήρες και plug-in υβριδικοί κινητήρες, καθώς επίσης και εκδόσεις με κίνηση στους εμπρός ή στους τέσσερις τροχούς.

Θεωρούνται σίγουρες οι βασικές βενζίνης στα 1.500 κ.εκ., οι δίλιτρες ντίζελ και οι plug-in υβριδικές εκδόσεις που θα έχουν μεγαλύτερη μπαταρία και η ηλεκτρική τους αυτονομία θα ξεπερνά τα 100 χιλιόμετρα.

Το Tiguan του 2024 αναμένεται να είναι το τελευταίο που θα εξοπλίζεται με κινητήρα εσωτερικής καύσης, καθώς η Volkswagen έχει φιλόδοξα σχέδια να σταματήσει να προσφέρει οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη μέχρι το 2033.

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured