Σύνδεση

Nissan

TO NISSAN GT-R NISMO TOY 2017 ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ

Η Nissan ανακοίνωσε την έναρξη των πωλήσεων του GT-R NISMO του 2017 στην ιαπωνική αγορά μαζί με την ειδική έκδοση «Track Edition» της NISMO.

Το Nissan GT-R NISMO του 2017 διαθέτει ένα μοναδικό στυλ που αντανακλά τη μακροχρόνια αγωνιστική φιλοσοφία του θρυλικού αγωνιστικού οίκου της μάρκας. Έχει  αναρίθμητες τεχνολογίες, εμπνευσμένες από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, με γνώμονα τη βελτίωση της απόδοσής του μέσω της εξαιρετικής  αεροδυναμικής, της ανάρτησης, των συστημάτων μετάδοσης αλλά και κίνησης, δημιουργώντας ένα απόλυτα ισορροπημένο μηχάνημα οδήγησης  που είναι έτοιμο να βγει τόσο στο δρόμο, όσο και  στην πίστα!

Όπως και το στάνταρ μοντέλο έτσι και αυτό διαθέτει ένα νέο προφυλακτήρα, με τη διαφορά ότι είναι κατασκευασμένος από ανθρακονήματα και φτιαγμένος με την παράδοση και την ακρίβεια που χαρακτηρίζει τους Takumi, όπου τα στρώματα φύλλων από ίνες άνθρακα επικαλύπτονται με χειρουργική ακρίβεια, προκειμένου να επιτευχθεί ο ιδανικός βαθμός ακαμψίας. Οι εισαγωγές του αέρα έχουν σχεδιαστεί με σκοπό αφενός τη βέλτιστη ροή του γύρω από το αυτοκίνητο και αφετέρου για την παροχή υψηλού επιπέδου κάθετης δύναμης. Συνολικά, το νέο σχήμα του αυτοκινήτου παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο παραγωγής της Nissan μέχρι σήμερα, κάτι που με την σειρά του προσφέρει εξαιρετική σταθερότητα στις μεγάλες ταχύτητες.

146191_1_5_rs

Εκτός από την εξωτερική εμφάνιση αλλαγές υπάρχουν και στο εσωτερικό. Το επανασχεδιασμένο ταμπλό, το τιμόνι και το κεντρικό υποβραχιόνιο έχουν επένδυση από  υψηλής ποιότητας δέρμα Alcantara. Παράλληλα υπάρχουν αναβαθμισμένες λειτουργίες πλοήγησης και με μια οθόνη αφής 8 ιντσών που διαθέτει μεγάλα εικονίδια που απλοποιούν την χρήση της στο έπακρο. Μια νέα εντολή ελέγχου στην οθόνη της κεντρικής κονσόλας, κατασκευασμένης από ανθρακονήματα, επιτρέπει τον εύκολο χειρισμό, χωρίς καν να χρειάζεται ο οδηγός να αγγίζει την οθόνη. Πρόκειται για ένα μοναδικό  χαρακτηριστικό που έρχεται να «λύσει» τα χέρια σε όσους ταξιδεύουν με υψηλές ταχύτητες. Μοναδικά στο ανανεωμένο NISMO GT-R είναι και τα καθίσματα από ανθρακονήματα τις Recaro με τις δερμάτινες επενδύσεις, που συμπληρώνονται από τις σχεδιαστικές πινελιές του κόκκινου Alcantara.

Η τετρακίνηση του 2017 GT-R NISMO έχει επίσης αναβαθμιστεί, εν μέρει χάρη και στο σημαντικά ενισχυμένο πλαίσιό του. Η  ενισχυμένη δομή του αμαξώματος επέτρεψε στους μηχανικούς να προχωρήσουν σε περαιτέρω βελτιώσεις και ρυθμίσεις στην ανάρτηση του 2017 GT-R NISMO, όπου σε συνδυασμό με την αύξηση της κάθετης δύναμης του αυτοκινήτου, έχει ως αποτέλεσμα τον εξαιρετικά βελτιωμένο χειρισμό του. Απτή απόδειξη των παραπάνω αποτελούν οι βελτιωμένοι χρόνοι του στη δοκιμασία του σλάλομ, αλλά και η αυξημένη απόδοσή του στις στροφές (κατά περίπου 2%, σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο). Το ειδικό σύστημα Bilstein DampTronic εκμεταλλεύεται πολλαπλές πληροφορίες που δέχεται και παρέχει τις απαραίτητες κάθετες δυνάμεις, αλλά και υψηλό επίπεδο ελέγχου σε μια ποικιλία συνθηκών οδήγησης. Καθοριστικό ρόλο έχουν και τα ειδικά αμορτισέρ της NISMO που είναι τέλεια ρυθμισμένα για να μεταφέρουν με τον καλύτερο τρόπο τη δύναμη των 600 ίππων του κινητήρα twin-turbo V6 των 3.800 κυβικών στην άσφαλτο!

146192_1_5_rs

Ο κινητήρας του 2017 GT-R NISMO, γνωστός και ως «VR38DETT» είναι το αποτέλεσμα της τεχνογνωσίας που έχει αποκτήσει η NISMO από τη συμμετοχή της σε πολυάριθμες εκδηλώσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, σε όλο τον κόσμο. Συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και διαθέτει ένα ζεύγος υπερσυμπιεστών υψηλής ροής και μεγάλης διαμέτρου, που συναντώνται και στο GT3. Όπως και στην βασική έκδοση του μοντέλου, κάθε κινητήρας GT-R NISMO συναρμολογείται στο χέρι από την αρχή μέχρι το τέλος, σε έναν ειδικό αποστειρωμένο χώρο  με σχολαστικά εκπαιδευμένους τεχνικούς, ενώ μια πλάκα αλουμινίου στο εμπρός μέρος κάθε κινητήρα, αναφέρει το όνομα του τεχνίτη ΤAKUMI που τον δημιούργησε!

Παρά την πιο «αγωνιστική» φύση του, το 2017 GT-R NISMO διαθέτει ως σύνολο καλύτερη ισορροπία από ό, τι πριν, αποτελώντας ένα αυτοκίνητο που προσφέρει πραγματική οδηγική απόλαυση τόσο σε έναν ορεινό ασφάλτινο δρόμο, όσο και σε μια πίστα.

Περικλής Στέφος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured