Σύνδεση

Featured

Δεν αναμένονται σημαντικές αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας και στις τιμές των καινούργιων αυτοκινήτων λόγω WLTP

Ο κύκλος WLTP, που θα τεθεί σε πλήρη ισχύ από την 1η Σεπτεμβρίου και λόγω της μεγαλύτερης συνάφειάς του με τις πραγματικές συνθήκες εμφανίζει μεγαλύτερες εκπομπές CO2, έχει δημιουργήσει αναστάτωση στην αγορά και στους κατόχους αυτοκινήτων. Και αυτό γιατί οι εκπομπές CO2 είναι άμεσα συνυφασμένες τόσο με την τιμή πώλησης μιας και υπάρχει κλιμακούμενος φόρος εισαγωγής που βασίζεται σε αυτό (για τα υβριδικά είναι μειωμένος κατά 50%, ενώ τα ηλεκτρικά απαλλάσσονται πλήρως) όσο και με τα τέλη κυκλοφορίας των καινούργιων αυτοκινήτων.

Αν θεωρήσουμε ως δεδομένο πως δεν είναι δίκαιο κοινωνικά να υπάρξει καμία αύξηση τόσο στα τέλη όσο και στις τιμές των καινούργιων αυτοκινήτων, η οποία πέρα από όλα τα άλλα θα επέφερε και στρέβλωση λόγω αύξησης της αξίας μεταπώλησης όσων έχουν αποκτηθεί πριν την 1/9, τότε υπάρχουν δύο τινά: είτε να παγώσει το σύστημα που βασίζεται στο CO2 μέχρι το τέλος της χρονιάς και να ισχύσουν τα νέα προσαρμοσμένα δεδομένα από το νέο έτος είτε να υπάρξει άμεση αναπροσαρμογή των συντελεστών και να αντισταθμιστούν οι διαφορές ώστε να μην υπάρξει σημαντική αύξηση στα τέλη κυκλοφορίας και στις τιμές των αυτοκινήτων.

Τελικά θα ισχύσει το δεύτερο με πιο λογικό σενάριο μια σχετική τροπολογία που θα κατατεθεί στις 31 Αυγούστου ή το αργότερο αρχές Σεπτεμβρίου και πριν από τη ΔΕΘ.

Όπως δήλωσε στο caroto.gr ο κ. Δημήτρης Πάτσιος, γενικός διευθυντής του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτου (ΣΕΑΑ) «…είναι σε εξέλιξη με το υπουργείο οικονομικών οι απαραίτητες νομοθετικές ρυθμίσεις ώστε η αλλαγή του τρόπου μέτρησης των εκπομπών CO2 να μην επιφέρουν αυξήσεις στις τιμές πώλησης των καινούργιων αυτοκινήτων και στα τέλη κυκλοφορίας. Σε σχετικές εξαγγελίες άλλωστε προχώρησε προ ημερών η κυβέρνηση και ως τις αρχές Σεπτεμβρίου θα έχουν ολοκληρωθεί οι απαραίτητες ενέργειες».

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup