Σύνδεση

Daihatsu

Η DAIHATSU ΕΚΤΟΣ ΕΥΡΩΠΗΣ

daihatsu-europe-1

Οι λόγοι που οδήγησαν τη θυγατρική της Toyota σε αυτήν την απόφαση είναι καθαρά οικονομικοί, μιας και σχετίζονται τόσο με την κρίση που ταλαιπωρεί τα περισσότερα κράτη της ΕΕ, όσο και με την ισοτιμία του γεν με το €, η οποία βρίσκεται σήμερα στο χαμηλότερο σημείο των τελευταίων 10 σχεδόν ετών.

Παράλληλα η εισαγωγή και η διάθεση των Daihatsu στην Ευρώπη γίνεται ασύμφορη και λόγω των όλο και πιο αυστηρών προδιαγραφών της ΕΕ, που απαιτούν μεγάλα ποσά εξέλιξης νέων μοντέλων.

Η Daihatsu θα συνεχίζει να κατασκευάζει αυτοκίνητα –άλλωστε είναι leader στις μικρές κατηγορίες- τα οποία θα πωλούνται στις άλλες, πλην Ευρώπης, περιοχές του κόσμου όπου δραστηριοποιείται. Παράλληλα η εταιρεία έκανε σαφές πως θα καλύπτει «για όσο χρειαστεί» τους ευρωπαίους κατόχους των μοντέλων της και μετά το 2013.

Αυτό φυσικά θα κάνει στη χώρα μας και η Agripan, ο επίσημος εισαγωγέας των Daihatsu. Πρακτικά λοιπόν οι ήδη αλλά και οι μελλοντικοί κάτοχοι Daihatsu θα είναι πλήρως καλύμμένοι από όλες τις απόψεις, για όσο καιρό απαιτείται.

Στο σημείο αυτό πρέπει να σημειώσουμε πως η χώρα μας ήταν σταθερά μέσα στις 5 πιο σημαντικές ευρωπαϊκές αγορές για τη Daihatsu –τόσο σε μερίδια αγοράς όσο και σε απόλυτα νούμερα πωλήσεων- κι αυτό αν μη τι άλλο πρέπει να πιστωθεί στην Agripan, στον τρόπο λειτουργίας, στη φιλοσοφία, στην παράδοση -είναι μέλος του ομίλου Κοντέλλης – Πεντελεημονίτης, που δραστηριοποιείται σχεδόν 1 αιώνα στο χώρο του αυτοκινήτου- καθώς και στα στελέχη της.

Σύμφωνα με υπολογισμούς στην Ελλάδα κυκλοφορούν πάνω από 60.000 αυτοκίνητα με τα σήματα της Daihatsu, τα οποία έχουν να επιδείξουν με βάση τους κατάλληλους δείκτες εξαιρετική αξιοπιστία και υψηλή μεταπωλητική αξία.

{gallery}photos/23/EIDISEIS/DAIHATSU-OUT-OF-EUROPE{/gallery}


Επόμενο:

ΝΕΟ VW TIGUAN

Μη χάσεις:

BMW 2.0T ME 245 PS

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup