Σύνδεση

Daihatsu

Η DAIHATSU ΕΚΤΟΣ ΕΥΡΩΠΗΣ

daihatsu-europe-1

Οι λόγοι που οδήγησαν τη θυγατρική της Toyota σε αυτήν την απόφαση είναι καθαρά οικονομικοί, μιας και σχετίζονται τόσο με την κρίση που ταλαιπωρεί τα περισσότερα κράτη της ΕΕ, όσο και με την ισοτιμία του γεν με το €, η οποία βρίσκεται σήμερα στο χαμηλότερο σημείο των τελευταίων 10 σχεδόν ετών.

Παράλληλα η εισαγωγή και η διάθεση των Daihatsu στην Ευρώπη γίνεται ασύμφορη και λόγω των όλο και πιο αυστηρών προδιαγραφών της ΕΕ, που απαιτούν μεγάλα ποσά εξέλιξης νέων μοντέλων.

Η Daihatsu θα συνεχίζει να κατασκευάζει αυτοκίνητα –άλλωστε είναι leader στις μικρές κατηγορίες- τα οποία θα πωλούνται στις άλλες, πλην Ευρώπης, περιοχές του κόσμου όπου δραστηριοποιείται. Παράλληλα η εταιρεία έκανε σαφές πως θα καλύπτει «για όσο χρειαστεί» τους ευρωπαίους κατόχους των μοντέλων της και μετά το 2013.

Αυτό φυσικά θα κάνει στη χώρα μας και η Agripan, ο επίσημος εισαγωγέας των Daihatsu. Πρακτικά λοιπόν οι ήδη αλλά και οι μελλοντικοί κάτοχοι Daihatsu θα είναι πλήρως καλύμμένοι από όλες τις απόψεις, για όσο καιρό απαιτείται.

Στο σημείο αυτό πρέπει να σημειώσουμε πως η χώρα μας ήταν σταθερά μέσα στις 5 πιο σημαντικές ευρωπαϊκές αγορές για τη Daihatsu –τόσο σε μερίδια αγοράς όσο και σε απόλυτα νούμερα πωλήσεων- κι αυτό αν μη τι άλλο πρέπει να πιστωθεί στην Agripan, στον τρόπο λειτουργίας, στη φιλοσοφία, στην παράδοση -είναι μέλος του ομίλου Κοντέλλης – Πεντελεημονίτης, που δραστηριοποιείται σχεδόν 1 αιώνα στο χώρο του αυτοκινήτου- καθώς και στα στελέχη της.

Σύμφωνα με υπολογισμούς στην Ελλάδα κυκλοφορούν πάνω από 60.000 αυτοκίνητα με τα σήματα της Daihatsu, τα οποία έχουν να επιδείξουν με βάση τους κατάλληλους δείκτες εξαιρετική αξιοπιστία και υψηλή μεταπωλητική αξία.

{gallery}photos/23/EIDISEIS/DAIHATSU-OUT-OF-EUROPE{/gallery}


Επόμενο:

ΝΕΟ VW TIGUAN

Μη χάσεις:

BMW 2.0T ME 245 PS

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup