Σύνδεση

Cupra

Cupra Born: Το πρώτο ηλεκτρικό hatchback της σπορ μάρκας της Seat

Το σπορ παρακλάδι της Seat, η Cupra, παρουσίασε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της με την ονομασία Born. Πρόκειται για ένα εντυπωσιακό hatchback το οποίο βασίζεται πάνω στην γνωστή πλατφόρμα MEB του γκρουπ VW η οποία ήδη υπάρχει κάτω από αυτοκίνητα όπως το ID. 3, ID. 4 και Audi Q4 e-tron.

Στην πράξη πρόκειται για ένα παρόμοιο μοντέλο με το ID. 3, αλλά με βάση την θέση της Cupra στο γκρουπ VW το Born θα έχει πιο επιθετική εμφάνιση και περισσότερη ισχύ από το αντίστοιχο μοντέλο της μητρικής εταιρίας.

Σχεδιαστικά θυμίζει αρκετά το πρωτότυπο El-Born που είχαμε δει το 2020, με πολύ δυναμικές γραμμές και εντυπωσιακή μάσκα η οποία ενσωματώνει το ιδιαίτερο σήμα της εταιρίας και διαθέτει και πολύ ιδιαίτερα φωτιστικά σώματα.

Το ίδιο συμβαίνει και στο πίσω μέρος, με την ενιαία φωτιστική μπάρα και τα χαρακτηριστικά φώτα να δίνουν τον τόνο, ενώ υπάρχει και ένας μεγάλος διαχύτης χαμηλά. Με αυτό τον τρόπο το Born αποκτά ένα πολύ πιο σπορτίφ χαρακτήρα από το ID. 3, παρά το γεγονός ότι μοιράζεται μαζί του αρκετά τμήματα στο αμάξωμα.

Όπως και στο αμάξωμα, έτσι και στο σαλόνι τα περισσότερα στοιχεία θυμίζουν έντονα το ID. 3, αν και υπάρχουν κάποιες επιμέρους αλλαγές όπως τα ειδικά γραφικά στον πίνακα οργάνων, η οθόνη είναι κλασική 12 ιντσών, ενώ είναι επανασχεδιασμένα αρκετά κομμάτια στις πόρτες και στον διάκοσμο.

Σε αντιστοιχία με το ID. 3, το Βorn θα διατίθεται μόνο με έναν κινητήρα στον πίσω άξονα, όμως με αρκετές επιλογές σε ιπποδυνάμεις και μπαταρίες. Η βασική έκδοση έχει μία μπαταρία των 45 kWh με τυπική αυτονομία στα 340 χιλιόμετρα, 150 ίππους και 0-100 χλμ/ώρα στα 8,9 δευτερόλεπτα.

Πιο πάνω βρίσκεται μία έκδοση με 58 kWh και 204 ίππους, με την αυτονομία να φθάνει στα 418 χιλιόμετρα, και το 0-100 χλμ/ώρα να γίνεται σε 7,3 δευτερόλεπτα. Η ίδια μπαταρία εφοδιάζει και την έκδοση e-boost με 231 άλογα και 0-100 χλμ/ώρα στα 6,6 δευτερόλεπτα, με την ίδια πάντως αυτονομία.

Ο ίδιος κινητήρας μπορεί να υποστηριχθεί από την μεγαλύτερη μπαταρία των 77 kWh με αυτονομία στα 540 χιλιόμετρα, ενώ το 0-100 χλμ/ώρα γίνεται σε 7 δευτερόλεπτα. Η επιλογή αυτής της μπαταρίας δίνε την δυνατότητα στο αυτοκίνητο να μπορεί να εφοδιαστεί σε ταχυφορτιστή των 125 kW, χάρη στο οποίο μπορεί να προσθέσει έξτρα 100 χιλιόμετρα αυτονομίας σε μόλις 7 λεπτά.

Η παραγωγή του θα ξεκινήσει τον Σεπτέμβριο και στην χώρα μας αναμένεται προς τα τέλη της χρονιάς.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Αυτό είναι το πιο φτηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο του κόσμου. Ξεκινά από 1.350 ευρώ

Featured

Σοκαριστικό ατύχημα με μοτοσικλετιστή που πήγαινε γυρεύοντας (Video)

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Dacia Jogger: Πρώτες εικόνες-teaser από το επταθέσιο Dacia

Dacia




Video: Honda e




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup