Σύνδεση

Renault

ΝΕΟ CLIO R.S. 200 EDC

renault-clio-rs-1

H 4η γενιά του Renault Clio δεν θα μπορούσε να μην έχει μια κορυφαία σπορ έκδοση, εξελιγμένη από την Renault Sport, η οποία θα συνεχίσει τη μεγάλη παράδοση των προκατόχων της αλλά και την δημοτικότητά της μεταξύ αυτών που θέλουν ένα προσιτό, γνήσιο σπορ αυτοκίνητο.

Το καινούργιο Clio R.S. 200 EDC λοιπόν έχει όπως λέει και όνομά του 200 ίππους, ενώ το EDC είναι η ένδειξη για το καινούργιο αυτόματο κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη και 6 σχέσεις που εξέλιξε η Renault Sport και στο πρόγραμμα Race ολοκληρώνει τις αλλαγές μέσα σε 150 χιλιοστά του δευτερολέπτου!

Οι 200 ίπποι του Clio R.S. αποδίδονται από έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα 1.600 κυβικών και φυσικά με τη βοήθεια turbo, ενώ ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι το νούμερο της ροπής: 240 Nm σταθερά από τις 1.750 έως τις 5.600 σ.α.λ. Δεν διαβάσατε λάθος: σταθερή ροπή από τις 1.750 έως τις 5.600 σ.α.λ., δηλαδή ουσιαστικά σε όλο το εύρος λειτουργίας του τετρακύλινδρου.

Σύμφωνα με την παράδοση των Clio R.S. έτσι κι εδώ υπάρχουν δύο ρυθμίσεις πλαισίου προς επιλογή, η Sport που εξασφαλίζει και η δυνατότητα καθημερινής μετακίνησης και η Cup που απευθύνεται σε όσους θα χρησιμοποιήσουν το top Clio περισσότερο σε Track days ή σε κάτι παραπλήσιο. Κι αν αυτές οι επιλογές είναι μόνιμες ο οδηγός μπορεί να επιλέξει όποτε θέλει, ανάλογα με τη διάθεσή του, διαφορετικά set up για την απόκριση του κινητήρα, του τιμονιού και του κιβωτίου αλλά και για την ένταση και το χρόνο επέμβασης του ESP με τη βοήθεια του μπουτόν R.S. Drive. Τα διαθέσιμα προγράμματα είναι τρία –Normal, Sport και Race– ενώ ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο είναι το RSound Effect, που μιμείται τον ήχο γνωστών iconic κινητήρων, τον αποδίδει μέσω του ηχοσυστήματος και τον προσαρμόζει βέβαια στην εκάστοτε δυναμική κατάσταση του αυτοκινήτου.

Το ότι το Clio R.S. 200 EDC είναι τονισμένα σπορ δεν σημαίνει ότι το εσωτερικό του είναι σπαρτιάτικο. Κάθε άλλο, μιας και έχει τα πάντα. Από οθόνη αφής για το σύστημα πλοήγησης, μέχρι Bluetooth και κάρτα εκκίνησης «ελεύθερα χέρια» σύμφωνα με την ορολογία της γαλλικής εταιρείας

Όσο για την εξωτερική του εμφάνιση ξεχωρίζει από τη διαφορετική μάσκα και τους τροποιοιημένους προφυλακτήρες, τα αεροδυναμικά του βοήθηματα –το εμπρός χείλος παραπέμπει στην F1, ενώ ο διαχύτης και το πίσω σπόιλερ αυξάνουν 80 και 20% την αρνητική άντωση αντίστοιχα- τα LED φώτα ημέρας, τα φαρδιά του φτερά και τις όμορφες ζάντες των 17 ιντσών (οι 18άρες χρεώνονται επιπλέον).

Σημαντικό είναι πως αυτή η απόδοση του κινητήρα των 1.600 κυβικών του ClioR.S. συνοδεύεται από μια μείωση της κατανάλωσης κατά περίπου 2 λίτρα σε σχέση με το δίλιτρο, ατμοσφαιρικό σύνολο των επίσης 200 ίππων της προηγούμενης γενιάς. Όσο για τις πωλήσεις του υπολογίστε ότι θα ξεκινήσουν τους πρώτους μήνες του 2013.

{gallery}photos/29/news/CLIO-R.S.-200-EDC{/gallery}


Επόμενο:

AUDI CROSSLANE COUPE

Μη χάσεις:

ΝΕΟ DACIA SANDERO STEPWAY

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured

Δείτε πόσο κοστίζει το νέο Peugeot 2008 στη Γερμανία

Featured

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

Η BMW “μαγείρευε” τις πωλήσεις της στην αγορά των ΗΠΑ(;)

BMW




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup