Μετά τις διαρροές και οι επίσημες φωτογραφίες του σύγχρονου Mehari, του πρωτότυπου Citroen Cactus M, που όπως λέει το όνομά του βασίζεται μεν στο Cactus αλλά είναι σημαντικά διαφορετικό.
Τόσο που είναι δίθυρο αντί για πεντάθυρο, δεν έχει οροφή, ενώ στα χαρακτηριστικά του συγκαταλέγονται τόσο το χοντρό πλαίσιο του παρμπρίζ όσο και το ρολ μπαρ που ενώνει τις πίσω κολώνες –και τα δύο έχουν επένδυση με εμφάνιση ξύλου και παίζουν και το ρόλο της σχάρας- καθώς και η «κοτλέ» διαμόρφωση των θυρών που θυμίζει το διάσημο πρόγονο.
Από κει και πέρα στην εμφάνιση ελευθέρου χρόνου συμβάλλουν και τα λάστιχα με τα μεγάλα τακούνια, μαζί με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, ενώ το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης Grip Control εξασφαλίζει πως το Cactus M θα φτάσει σίγουρα μέχρι την παραλία. Χάρη και στην καλή ροπή του 3κύλινδρου turbo των 1.200 κυβικών και των 115 ίππων.
Το αν το Cactus M περάσει στην κανονική παραγωγή είναι εξαιρετικά αμφίβολο, καθώς μέχρι στιγμής αποτελεί απλά την απόδειξη όσων είναι εφικτά. Τουλάχιστον σε επίπεδα πρωτότυπου.
Γιάννης Σκουφής