Σύνδεση

Citroen

Το νέο Citroen C4 C-Cross είναι έξυπνο, ποιοτικό και αναβαθμισμένο

Συνήθως όταν οι σχεδιαστές αναμιγνύουν χαρακτηριστικά από διάφορες κατηγορίες αυτοκινήτων το αποτέλεσμα είναι διφορούμενο, καθώς στην πορεία κάπου χάνεται η ταυτότητα.

Τo νέο Citroen C4 C-Cross είναι στον κανόνα αυτό η εξαίρεση που τον επιβεβαιώνει, καθώς οι σχεδιαστές της γαλλικής εταιρείας κατόρθωσαν να συνδυάσουν τα στοιχεία ενός κλασικού κουπέ, με την ελαφρώς μεγαλύτερη (156 χιλιοστά) απόσταση από το έδαφος και τα τονισμένα φτερά λόγω των πλαστικών προστατευτικών ενός crossover, αλλά και με τα χαρακτηριστικά των σύγχρονων Citroen. Όπως είναι για παράδειγμα τα Airbumps.

Το τελικό αποτέλεσμα είναι ιδιαίτερο και κομψό, μιας και υπάρχει ισορροπία και αρμονία μεταξύ των θεωρητικά αντικρουόμενων στοιχείων, ενώ η όλη εικόνα προσδιορίζεται τόσο από τους μεγάλους τροχούς όσο και από το μακρύ μεταξόνιο.

Το τελευταίο έχει αξιοποιηθεί κατάλληλα για την οικογενειακή πλευρά του νέου C4. Έτσι οι χώροι στο πίσω κάθισμά του είναι πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ ικανοποιητικό είναι και το πορτμπαγκάζ των τουλάχιστον 380 λίτρων.

Αν θα πρέπει όμως να σταθούμε ιδιαίτερα σε κάτι είναι στην αίσθηση ποιότητας που δημιουργεί το φροντισμένο εσωτερικό, που αναβαθμίζει την όλη εικόνα της Citroen στο συγκεκριμένο τομέα. Στα συν και ο high tech προσανατολισμός με τη μεγάλη και ευανάγνωστη οθόνη του συστήματος infotainment στο πάνω μέρος του ταμπλό και στην νοητή επέκταση της κεντρικής κονσόλας, αλλά και με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Που ναι μεν δεν υπερθεματίζει με το μέγεθός του -η διαγώνιός του είναι 5,5 ίντσες- αλλά ταιριάζει με το όλο στυλ του εσωτερικού.

Πλήρης είναι και ο εξοπλισμός τόσο της άνεσης -ειδικά από την έκδοση Feel pack και πάνω- όσο και της ασφάλειας και της υποβοήθησης -διαθέσιμα περισσότερα από 20 συστήματα. Παρούσες και όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης, αλλά και έξυπνες λύσεις, όπως το εύχρηστο συρτάρι πάνω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού ή η έξυπνη βάση για tablet.

Από όλα αυτά διαφαίνεται η προσπάθεια της Citroen να έχει τους επιβαίνοντες στο νέο C4 C-Cross στα… ωπα ωπα, ενώ η προσπάθεια αυτή κορυφώνεται και με τα εξαιρετικά άνετα καθίσματα. Τα οποία είναι μέρος του Citroen Advanced Comfort, στην οποία συμπεριλαμβάνεται και η ανάρτηση με τα ειδικά «στοπ» των αμορτισέρ.

Εδώ έχουμε να κάνουμε με την καλύτερη μέχρι στιγμής εφαρμογή της στην πράξη, μιας και οι περισσότερες ανωμαλίες των δρόμων φιλτράρονται πριν φτάσουν στους επιβάτες και ταυτόχρονα ελέγχονται καλά οι κινήσεις του αμαξώματος. Το νέο C4 μπορεί να μην παρακινεί τον οδηγό του να πιεστεί λίγο περισσότερο για να κινηθεί πιο σβέλτα αλλά στο τέλος της όποιας μετακίνησης, μικρής ή μεγάλης, και γρήγορα θα έχει φτάσει και με χωρίς να έχει ταλαιπωρηθεί κανείς.

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο συνδυασμός του βραβευμένου turbo των 1.200 κυβικών με τους 130 ίππους και του πολύ καλού αυτόματου κιβωτίου EAT8. Με τις οχτώ σχέσεις και τον μικρό, μεταλλικό by wire επιλογέα.

Ο τρικύλινδρος με την πολιτισμένη λειτουργία κινεί με άνεση το πεντάθυρο αμάξωμα και στην πράξη δεν χρειάζεται καν να αλλάζει κανείς χειροκίνητα τις σχέσεις. Έτσι θα αποζημιωθεί και με μια κατανάλωση που σε μικτές συνθήκες κυμαίνεται γύρω στα 8,0 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα και ενισχύει και άλλο τον οικογενειακό χαρακτήρα του νέου C4 C-Cross.

Οι τιμές του οποίου στην έκδοση των 100 ίππων, πάντα από τα 1.200 κυβικά, ξεκινούν από τις 17.950 ευρώ, ενώ για αυτήν των 130 ίππων, με το επίπεδο εξοπλισμού Feel Pack από τις 21.250 ευρώ. Με το αυτόματο κιβώτιο το κόστος κτήσης ξεκινά από τις 23.650 ευρώ, ενώ τον αναλυτικό τιμοκατάλογο του νέου C4 C-Cross αλλά και όλων των μοντέλων της Citroen μπορείτε να τον δείτε κάνοντας κλικ ΕΔΩ.

CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.360×1.800×1.525 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.670 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 380- 1.250 λίτρα
Βάρος: 1.322 κιλά
Κινητήρας: 1.199 κ.εκ., 3 κύλινδροι, turbo βενζίνης
Ισχύς: 130 PS/ 5.000 σ.α.λ.
Ροπή: 230 Nm/ 1.750 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 8,9”, 210 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση: 8,0 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 122 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 0 €
Τιμή: από 21.250 €

Φωτογραφίες: Νίκος Μαρινόπουλος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο κοστίζει το νέο μικρό SUV, το Toyota Yaris Cross;

Featured

To Mokka είναι το πιο ενδιαφέρον Opel εδώ και χρόνια

Featured

Κάπως έτσι θα είναι το νέο Kia Sportage; (Video)

Featured

Δείτε το αστείο video της Mercedes-Benz για το αυτόνομο παρκάρισμα

Featured




Video: Honda e




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup