Σύνδεση

Audi

Αυτά είναι και επίσημα τα σπορ ηλεκτρικά Audi e-Tron GT & RS e-Tron GT με έως και 598 ίππους (Video)

Tο ομολογουμένως ιδιαίτερα ελκυστικό Audi e-Tron στην έκδοση παραγωγής του παραπέμπει άμεσα στην τελευταία εκδοχή του αντίστοιχου πρωτότυπου, ενώ συνδυάζει στοιχεία τόσο από το A5 όσο και από την Porsche Taycan.

Από πλευράς διαστάσεων το μήκος του φτάνει σχεδόν τα 5,0 μέτρα, 4,99 για την ακρίβεια ενώ το πλάτος του είναι 1,96 και το ύψος του 1,41 μέτρα, γεγονός που το τοποθετεί στην κατηγορίας των λιμουζινών πολυτελείας.

Από κει και πέρα είναι ιδιαίτερα αεροδυναμικό με συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,24, χάρη και στη βοήθεια πολλών ενεργητικών αεροδυναμικών βοηθημάτων, ενώ αυτ΄πο που προσέχει κανείς είναι οι ειδικής σχεδίασης ζάντες, που φτάνουν μέχρι και τις 20 ίντσες. Οι προβολείς LED Matrix είναι στάνταρ στο RS e-tron GT και προαιρετικοί στο e-tron GT quattro, ενώ προαιρετικοί γενικά είναι και οι Matrix LED με laser.

Στο εσωτερικό το ταμπλό ακολουθεί το γνωστό, ελκυστικό μοτίβο των σύγχρονων Audi. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών εντάσσεται στο Audi virtual cockpit plus, ενώ η οθόνη αφής των 10,1 ιντσών είναι στάνταρ όπως και ο φωνητικός έλεγχος με κανονική ομιλία και φυσικά και η σύνδεση στο διαδίκτυο. Στα πίσω καθίσματα υπάρχει χώρος για δύο ενήλικες, ο χώρος για τις αποσκευές φτάνει τα 405 λίτρα, ενώ υπάρχει και ένα 85 λίτρων εμπρός.

Στο Audi e-tron GT quattro η συνδυαστική απόδοση -υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας σε κάθε άξονα, ενώ στην πορεία θα παρουσιαστεί και μόνο με έναν ηλεκτροκινητήρα αι πίσω κίνηση- φτάνει τους 476 ίππους και τα 630 Nm, που στο RS e-tron GT ανεβαίνουν στους 598 ίππους και τα 830 Nm. Για 2,5 δεύτερα η απόδοση φτάνει τη μέγιστη τιμή της των 530 και 646 ίππων αντίστοιχα. Το 0–100 ολοκληρώνεται σε 4,1 δεύτερα για το e-tron GT και σε 3,3 δεύτερα για το RS, ενώ οι αντίστοιχες τελικές ταχύτητες φτάνουν τα 245 και 250 χλμ./ ώρα αντίστοιχα.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου με τα 396 στοιχεία σε 33 modules, έχει καθαρή ενεργειακή χωρητικότητα 86 kWh (μεικτή 93 kWh) και τάση 800 Volt, ενώ εξασφαλίζει μια αυτονομία της τάξης των 488 χιλιομέτρων -κατά WLTP για το Audi e-tron GT quattro. Η φόρτιση με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) με ισχύ 11 kW είναι στάνταρ, ενώ σύντομα θα είναι διαθέσιμη και με 22 kW. Η ταχυφόρτιση με συνεχές ρεύμα (DC) μπορεί να γίνει με ισχύ μέχρι και 270 kW, ενώ υπάρχει εξελιγμένη θερμική διαχείριση με τέσσερα κυκλώματα ψύξης, αποτελεσματική αντλία θερμότητας στάνταρ και προετοιμασία για γρήγορη φόρτιση DC στο δρόμο.

Το RS e-tron GT είναι στην ουσία το πιο προσιτό alter ego της Porsche Taycan και αυτό που πετά το γάντι στο Tesla Model S. Οι πωλήσεις ξεκινούν από την ερχόμενη άνοιξη με τιμές που ξεκινούν από τις 99.800 ευρώ στη Γερμανία.

[ngg src=”galleries” ids=”5522″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured