Σύνδεση

Featured

Chaos: δείτε τις πρώτες φωτογραφίες του ελληνικού hypercar με τους 3.000 ίππους. Ακούγεται σαν παραμύθι…

Το ότι μέσα σ’ αυτό το παγκόσμιο χάος θα εμφανιζόταν θα εμφανιζόταν το πιο δυνατό hypercar του κόσμου, δεν είναι κάτι που θα περιμέναμε. Όμως το Chaos του Σπύρου Πανόπουλου και τις εταιρίας Spyros Panopoulos Automotive φαίνεται ότι τελικά παίρνει σιγά-σιγά σάρκα και οστά, έτσι ώστε να είναι έτοιμο στην έκθεση της Γενεύης το 2021.

Μέχρι σήμερα υπήρχαν κάποιες εικόνες και μερικές αναφορές, κάτω όμως από ένα λευκό σεντόνι του καμουφλάζ. Τώρα έχουμε και μερικές πραγματικές φωτογραφίες από την τελική υλοποίηση του μοντέλου. Για την ακρίβεια έχουμε δύο εικόνες από το πίσω μέρος και το εντυπωσιακό τελικό της εξάτμισης.

Όλα τα εξαρτήματα κατασκευάζονται σε 3D εκτυπωτές ενώ σύμφωνα με τις υπάρχουσες προδιαγραφές θα γίνεται εκτεταμένη χρήση ελαφρών υλικών όπως το ανθρακόνημα και το αλουμίνιο για το πλαίσιο, έτσι ώστε το βάρος να κρατηθεί έως το πολύ τα 1.150 κιλά και η αναλογία κιλών ανά ίππο να είναι 2 προς 1.

Από εκεί και πέρα οι πληροφορίες που έχουμε καλύπτονται από ένα πέπλο μυστηρίου, με κάποιες διαρροές να κάνουν λόγο για έναν V10 χωρητικότητας 4.000 κυβικών, που χάρη σε δύο turbo αλλά και σε σημαντικές εξελίξεις στην τροφοδοσία θα φθάνει να αποδίδει έως και 3.000 ίππους. Δηλαδή 750 ίππους το λίτρο, τιμή που είναι πολλαπλάσια σε σχέση με αυτήν hypercars που ήδη κυκλοφορούν. Παράλληλα και η συνολική απόδοση είναι κατά 50% μεγαλύτερη ακόμα και σε σχέση με ηλεκτρικά hyper-cars -πολύ πιο εύκολη στα ηλεκτρικά η επίτευξη εξωπραγματικών αποδόσεων- όπως π.χ. το Rimac C-Two που είναι ένα βήμα πριν την κανονική παραγωγή και αποδίδει 1.914 ίππους. Ενδιαφέρον είναι πως δεν γίνεται εδώ λόγος για κάποια ηλεκτρική υποβοήθηση, που θα πρόσθετε αρκετούς ίππους, αλλά και κιλά.

Για να επιτευχθεί πάντως αυτή η απόδοση, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, θα υπάρχουν ειδικά επεξεργασμένα εξαρτήματα μέσα στον κινητήρα και χρήση τιτανίου για τα περισσότερα κινούμενα μέρη, όπως ο στρόφαλος, οι εκκεντροφόροι, οι μπιέλες κ.λπ. Ενδιαφέρον είναι πάντως πως ο μέγιστος ρυθμός περιστροφής του V10 με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών -ιδιαίτερη επιλογή και αυτή αν αναλογιστεί κανείς πως ο μόνος στη λιγότερο βέβαια απαιτητική κατηγορία των super cars που υφίσταται είναι αυτός των 5,2 λίτρων των Lamborghini και Audi- είναι 12.000 σ.α.λ. (11.000 στην έκδοση των 2.000 ίππων). Νούμερο ιδιαίτερα υψηλό, που όπως έχει αποδειχθεί μέχρι στιγμής από το Mercedes-AMG Project One o V6 των 1.600 κυβικών του οποίου προέρχεται από την F1 και αποδίδει περίπου 670 ίππους στις 11.000 σ.α.λ., δημιουργεί θέματα σε αυτοκίνητα που δεν είναι μόνο για πίστες.

Η μετάδοση της κίνησης θα γίνεται και στους τέσσερις τροχούς με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 8 σχέσεις, ενώ άκρως εξελιγμένα θα είναι και τα φρένα, όπου και πάλι το τιτάνιο θα κάνει την εμφάνισή του. Όσο για τις επιδόσεις, οι φήμες θέλουν το 0-100 χλμ/ώρα να ολοκληρώνεται σε λιγότερα από 2 δεύτερα και η τελική του να αγγίζει τα 500 χλμ/ώρα. Πολύ καλό για να είναι ελληνικό -ειδικά αν αναλογιστεί κανείς πως δεν κατασκευάζουμε ούτε ηλεκτρικό σκούτερ…- αλλά δεν είναι λίγες οι φορές που το πείσμα και το μεράκι ενός Έλληνα έχει φέρει απίστευτα αποτελέσματα.

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured