Σύνδεση

BMW

H BMW R 18 έχει τον καλύτερο ρετρό σχεδιασμό εδώ και πολλά χρόνια

Το σχήμα της σας είναι οικείο και αυτό είναι απόλυτα λογικό και αναμενόμενο καθώς το αισθητικό της πρότυπο είναι οι προπολεμικές μοτοσυκλέτες της BMW, που χρησιμοποιήθηκαν και κατά κόρον από τη Wehrmacht το Β Παγκόσμιο Πόλεμο με ή χωρίς καλάθι και πιο συγκεκριμένα η R 5. H οποία έχει παρουσιαστεί το 1936, είχε ως επίκεντρο της εικόνας της τον δικύλινδρο boxer ενώ το 5 αποκάλυπτε τα 500 κυβικά της.

Δικύλινδρος και στο επίκεντρο είναι και ο boxer της R 18, ο οποίος ονομάζεται δικαίως Big Boxer μιας και με τα 1.802 κυβικά του -από εδώ προκύπτει, σύμφωνα άλλωστε και με την παράδοση το R 18- είναι ο μεγαλύτερος που έχει κατασκευάσει μέχρι στιγμής η BMW. Μάλιστα προαιρετικά διατίθεται και με διχρωμία για να μοιάζει όσο το δυνατόν περισσότερο με το πρότυπό του που έχει 84 χρόνια στην πλάτη του.

Η απόδοση του Big Boxer είναι 91 ίπποι στις 4.750 σ.α.λ. και από πλευράς ειδικής ισχύος δεν απέχει και πολύ από το σύνολο της R5 που από τα περίπου 500 κυβικά του απέδιδε 24 ίππους. Βέβαια εδώ ρόλο παίζει ο ήχος αλλά και οι κραδασμοί, τους οποίους οι ΒMW χαρακτηρίζει έξυπνα, μιας και υπάρχει και άλλη ερμηνεία, ως Good Vibrations.

Από κει και πέρα υπάρχουν και άλλες σχεδιαστικές αναφορές στην κλασική μοτό, όπως το ρεζερβουάρ με το σχήμα σταγόνας ή το πίσω ψαλίδι, ενώ κλασική είναι και η αρχιτεκτονική της ανάρτησης που δεν έχει καθόλου ηλεκτρονικά. Αντίθετα υπάρχουν τρία προγράμματα οδήγησης, τα Rain, Roll και Rock, ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας ASC και σύστημα ελέγχου της ροπής του κινητήρα (MSC) για την καλύτερη δυνατή πρόσφυση. Προαιρετικά υπάρχει και όπισθεν, καθώς και Hill Start Assist για την πιο εύκολη εκκίνηση σε ανηφόρα.

Η BMW R 18 πέρα από τη στάνταρ έκδοσή της θα είναι διαθέσιμη σε κάποιες αγορές και ως σπέσιαλ First Edition, ενώ γενικά θα υπάρχουν πολλές δυνατότητες εξατομίκευσής της. Οι οποίες θα αυξάνουν και άλλο την έτσι κι αλλιώς υψηλή τιμή της, που για την First Edition στη Γερμανία, όπου θα είναι διαθέσιμη το φθινόπωρο, θα ξεκινά από τις 22.800 ευρώ.

Φτηνή πάντως δεν ήταν η R 5 που στην εποχή της κόστιζε 1.550 μάρκα -όσο ένα μικρο- μεσαίο αυτοκίνητο δηλαδή.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Αντέχεις τη συντήρηση μιας Bugatti;

Bugatti

Video- δοκιμή: νέο Toyota Yaris

Featured

To Space Star της Mitsubishi είναι μια τίμια πρόταση (Video δοκιμή)

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup