Σύνδεση

Stellantis

Carlos Tavares: «Πρέπει να γίνουμε και εμείς Κινέζοι»

Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis Carlos Tavares πιστεύει ότι για να ανταγωνιστεί την κυριαρχία της Κίνας στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, η εταιρεία πρέπει να υιοθετήσει μια νοοτροπία «χαμηλού κόστους», παρόμοια με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες.

Ο Tavares έχει επικρίνει έντονα τους δασμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα, προειδοποιώντας ότι τα μέτρα αυτά θα μπορούσαν να εμποδίσουν τις δυτικές αυτοκινητοβιομηχανίες να κάνουν τις απαραίτητες αλλαγές για να ανταγωνιστούν αποτελεσματικά την Κίνα.

Προτείνει ότι η Stellantis πρέπει να «γίνουμε οι ίδιοι Κινέζοι» για να πετύχει.

Σύμφωνα με αυτή τη στρατηγική, η Stellantis απέκτησε μερίδιο 21% στην κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Leapmotor, αποκτώντας πρόσβαση στην τεχνολογία EV της και αποκλειστικά δικαιώματα παραγωγής οχημάτων της Leapmotor εκτός Κίνας.

Η Stellantis έχει ήδη ξεκινήσει την παραγωγή στην Πολωνία και εξετάζει το ενδεχόμενο επέκτασης στη Βόρεια Αμερική, αν και υπάρχουν πιθανά εμπόδια λόγω των αμερικανικών περιορισμών για το κινεζικό λογισμικό και υλικό.

Παρά τις προκλήσεις του κλάδου, η Stellantis παραμένει προσηλωμένη στους στόχους της για τα EV.

Μέχρι το 2030, στοχεύει σε 100% πωλήσεις EV στην Ευρώπη και 50% στις Η.Π.Α. Η εταιρεία σχεδιάζει να βασιστεί σε προσιτά μοντέλα όπως το Citroën e-C3 και τα οχήματα Leapmotor για να επιτύχει αυτούς τους φιλόδοξους στόχους.

Γιατί η Mercedes κάνει στροφή 180 μοιρών;

Mercedes-Benz

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio παίρνουν παράταση ζωής  

Alfa Romeo

Το Honda Prelude επιστρέφει μετά από ¼ του αιώνα στην Ευρώπη

Featured

Audi TT RS4, το θηρίο που δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή

Audi