Η Buick είναι, για κάποιο λόγο που έχει σχέση με τη γενικότερη παρουσία της μάρκας πολύ πριν ανοίξει η αγορά, το πιο δημοφιλές brand πολυτελείας της GM στην Κίνα. Μάλιστα εδώ και πολλά χρόνια υπάρχει τόσο στούντιο σχεδιασμού όσο και τμήμα έρευνας και εξέλιξης της Buick στη Σαγκάη, στην έκθεση της οποία παρουσιάστηκε το Buick Riviera Concept. Ή καλύτερα το New Buick Riviera Concept, μιας και το 2007 είχε παρουσιαστεί το πρώτο πρωτότυπο της μάρκας με αυτό το όνομα.
Το Riviera του 2013 πάντως είναι plug-in υβριδικό, αντιπροσωπεύει το νέο σχεδιαστικό στυλ της μάρκας, τόσο μπροστά όπου η μάσκα είναι εμπνευσμένη από τους καταρράκτες, όσο και πίσω με την ιδιαίτερα κεκλιμένη τρίτη πόρτα. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του πάντως παραμένουν οι μεγάλες πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω. Και αποκαλύπτουν ένα ομολογουμένως φουτουριστικό εσωτερικό με ενδιαφέρουσα αισθητική.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η ύπαρξη διασύνδεσης 4G με το internet, ενώ υπάρχουν 10 κάμερες και 18 μικρο-αισθητήρες που ελέγχουν το χώρο γύρω από το Buick Riviera και εξασφαλίζουν επιπλέον ασφάλεια.
Γιάννης Σκουφής
{gallery}photos/35/NEWS/BUICK-RIVIERA{/gallery}