Πριν από περίπου 30 χρόνια ένας πρώην ντίλερ της Ferrari, o Romano Artioli, βρέθηκε στο τιμόνι της θρυλικής, αλλά απαξιωμένης οικονομικά Bugatti, ενώ μέσω φημών περί μαφίας και ξεπλύματος μαύρου χρήματος.
Από εκείνη την περίοδο προέκυψε η EB110, ένα hyper car της εποχής, που εξελισσόταν μια τετραετία και το οποίο μπορεί να μην έσπασε κάποιο ρεκόρ όπως η Veyron αλλά τα χαρακτηριστικά του ήταν κάτι παραπάνω από εντυπωσιακά: V12 3.500 κυβικών με 4 turbo και 610 άλογα, που στην έκδοση Super Sport, χάρη στη νέα ECU, τα μεγαλύτερα μπεκ και διάφορες άλλες αναβαθμίσεις, γίνονταν 660. Τα οποία ήταν υπέρ- αρκετά για ένα 0-100 σε 3,2 δεύτερα και μια τελική που ξεπερνούσε τα 350.
Από τις EB110 SS κατασκευάστηκαν συνολικά 33 –οι απλές EB110 που φτιάχτηκαν από το 1991 έως το 1994 ήταν 139- και μια από αυτές είναι η κίτρινη των φωτογραφιών μας. Πρόκειται για μια από τις τελευταίες που κατασκευάστηκαν το 1995, έχει μόλις 10.100 χιλιόμετρα στο κοντέρ της και στη δημοπρασία της RM Auctions που θα πουληθεί αναμένεται να πιάσει γύρω στις 800.000 ευρώ.
Έτσι για την ιστορία η Bugatti πτώχευσε εκ νέου το 1995, ενώ 3 χρόνια αργότερα την εξαγόρασε ο όμιλος Volkswagen, που το 1999 στην έκθεση του Τόκιο παρουσίασε το πειραματικό EB 18/4. Η συνέχεια είναι γνωστή, με τη Veyron και τις πολλές παραλλαγές της και σε λίγο με τη Chiron ή όπως θα λέγεται.
