Σύνδεση

Borgward

BORGWARD BX7: ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Αυτό είναι λοιπόν το νέο SUV, το πρώτο μοντέλο..

Αυτό είναι λοιπόν το νέο SUV, το πρώτο μοντέλο της καινούργιας εποχής της Borgward, το BX7 που φυσικά θα δώσει το παρόν στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Οπτικά συνδυάζει δύο στοιχεία που φαίνονται παράταιρα, αυτό του γερμανικού, σοβαρού στυλ στη σχεδίαση του αμαξώματός του –σε κάποια σημεία μοιάζει με το τρέχον VW Tiguan– και μιας μάσκας που είναι σα να την πήραν απευθείας από ένα αμερικάνικο μοντέλο πολυτελείας. Μια Buick π.χ.

Από πλευράς διαστάσεων το Borgward BX7 είναι ένα κλασικό μεσαίο SUV με μήκος 4,70 μέτρων και με θέσεις για μέχρι και 7. Ο κινητήρας με τον οποίο θα είναι διαθέσιμο αρχικά είναι ένας τετρακύλινδρος turbo βενζίνης 2.000 κυβικών με 224 ίππους, ο οποίος θα συνδυάζεται τόσο με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη όσο και με τετρακίνηση με πολύδισκο συμπλέκτη της BorgWarner. Όσο για το εσωτερικό του θα αποκαλυφθεί το αργότερο σε λίγες μέρες στην έκθεση.

Οι φήμες πάντως λένε πως στη Φρανκφούρτη θα παρουσιαστεί και μια υβριδική έκδοσή του με συνδυαστική ισχύ 401 ίππων και δυνατότητα αποκλειστικά ηλεκτρικής κίνησης για έως και 55 χιλιόμετρα. Εδώ ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα κινεί τους εμπρός τροχούς και ο ηλεκτροκινητήρας τους πίσω.

BORGWARD-BX-7-5

Η Borgward στην περίοδο της ακμής της, τη δεκαετία του ’50, απασχολούσε περίπου 20.000 εργαζόμενους και είχε χτίσει το όνομά της κυρίως χάρη στην τεχνολογία της. Ορισμένες κακές επιλογές και κυρίως το κόστος εξέλιξης του μοντέλου της Arabella όμως την οδήγησαν σε πτώχευση το 1961. Μάλιστα η πτώχευσή της θεωρείται μια από τις μεγαλύτερες στη σύγχρονη οικονομική ιστορία της Γερμανίας.

Σήμερα η νέα Borgward έχει στην ουσία ελάχιστα κοινά με την πάλαι ποτέ ιστορική γερμανικά εταιρείαπέρα από το όνομα. Το οποίο πλέον ανήκει στην κινεζική Foton Motor, η οποία το αγόρασε το 2014 από τον εγγονό του ιδρυτή της μάρκας Christian Borgward και το συνέταιρό του, πρώην επικεφαλής δημοσίων σχέσεων της Daimler, Karlheinz Knöss, μετά την αποτυχημένη προσπάθεια του πρώτου να αναγεννήσει τη Borgward το 2006.

Η έδρα της είναι στη Γερμανία, όχι όμως τη Βρέμη όπως στο παρελθόν αλλά στη Στουτγκάρδη. Εκεί θα βρίσκονται τα τμήματα έρευνας και εξέλιξης, σχεδιασμού, πωλήσεων και μάρκετινγκ, ενώ η παραγωγή των αυτοκινήτων θα γίνεται στην Κίνα. Το BX7 άλλωστε θα είναι διαθέσιμο αρχικά στην Κίνα, μέσα στο 2016, ενώ η Ευρώπη θα ακολουθήσει αργότερα. Όσο για τις τιμές πώλησής του στη Γηραιά Ήπειρο θα ξεκινούν κατά πάσα πιθανότητα από τις 26.000 ευρώ.

Γιάννης Σκουφής 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup