Σύνδεση

BMW

ΝΕΑ BMW R1200RT

Φτιαγμένη να καταπίνει χιλιόμετρα και να εκμηδενίζει αποστάσεις, η RT αποκτά νέα καρδιά και στόχος της είναι να μας πάει όσο πιο μακριά γίνεται!

Η διαφορά (που… κάνει τη διαφορά) της νέας RT σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, έχει να κάνει με την τοποθέτηση υγρόψυκτου κινητήρα και την αποστολή στο χρονοντούλαπο του παλιού αερόψυκτου. Στην ουσία, πρόκειται για τον κινητήρα της φετινής R 1200 GS, με απόδοση 125 ίππων και 12,7 χλγρ ροπής. Βέβαια, κάποιες εσωτερικές μικροεπεμβάσεις φρόντισαν να προσαρμόσουν τη λειτουργία του στην τουριστική φιλοσοφία της μοτοσυκλέτας, ειδικά στις χαμηλές ταχύτητες κύλησης.

Αλλαγές υπάρχουν και στο πλαίσιο, ίδιες με αυτού της GS, προκειμένου να αποκτήσει μεγαλύτερη ακαμψία και σταθερότητα, κάτι στο οποίο συνηγορεί και το χαμηλότερο κέντρο βάρους της όλης κατασκευής. Πέραν των εμφανών (οπτικά) αισθητικών αλλαγών, που θυμίζουν έντονα τις K1600GT/GTL, διαφορές υπάρχουν στο πάνελ με τα όργανα (όπου πρωτοστατεί μια οθόνη TFT 5,7”) και στην (πάντα ρυθμιζόμενη) ζελατίνα του μεγαλύτερου -για καλύτερη προστασία- φέρινγκ.

Το σύστημα ελέγχου ευστάθειας και οι δύο επιλογές χαρτογράφησης ανήκουν στο στάνταρ εξοπλισμό, ενώ στην πλούσια λίστα του προαιρετικού θα βρούμε, μεταξύ άλλων, Hill Start Control (για εύκολο ξεκίνημα στις ανηφόρες), quickshift (για γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων χωρίς τη χρήση συμπλέκτη), καθώς και ημι-ενεργητική ανάρτηση.

Νίκος Βιτσιλάκης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured