Σύνδεση

BMW

ΝΕΑ BMW R1200RT

Φτιαγμένη να καταπίνει χιλιόμετρα και να εκμηδενίζει αποστάσεις, η RT αποκτά νέα καρδιά και στόχος της είναι να μας πάει όσο πιο μακριά γίνεται!

Η διαφορά (που… κάνει τη διαφορά) της νέας RT σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, έχει να κάνει με την τοποθέτηση υγρόψυκτου κινητήρα και την αποστολή στο χρονοντούλαπο του παλιού αερόψυκτου. Στην ουσία, πρόκειται για τον κινητήρα της φετινής R 1200 GS, με απόδοση 125 ίππων και 12,7 χλγρ ροπής. Βέβαια, κάποιες εσωτερικές μικροεπεμβάσεις φρόντισαν να προσαρμόσουν τη λειτουργία του στην τουριστική φιλοσοφία της μοτοσυκλέτας, ειδικά στις χαμηλές ταχύτητες κύλησης.

Αλλαγές υπάρχουν και στο πλαίσιο, ίδιες με αυτού της GS, προκειμένου να αποκτήσει μεγαλύτερη ακαμψία και σταθερότητα, κάτι στο οποίο συνηγορεί και το χαμηλότερο κέντρο βάρους της όλης κατασκευής. Πέραν των εμφανών (οπτικά) αισθητικών αλλαγών, που θυμίζουν έντονα τις K1600GT/GTL, διαφορές υπάρχουν στο πάνελ με τα όργανα (όπου πρωτοστατεί μια οθόνη TFT 5,7”) και στην (πάντα ρυθμιζόμενη) ζελατίνα του μεγαλύτερου -για καλύτερη προστασία- φέρινγκ.

Το σύστημα ελέγχου ευστάθειας και οι δύο επιλογές χαρτογράφησης ανήκουν στο στάνταρ εξοπλισμό, ενώ στην πλούσια λίστα του προαιρετικού θα βρούμε, μεταξύ άλλων, Hill Start Control (για εύκολο ξεκίνημα στις ανηφόρες), quickshift (για γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων χωρίς τη χρήση συμπλέκτη), καθώς και ημι-ενεργητική ανάρτηση.

Νίκος Βιτσιλάκης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Οδηγούμε το νέο BYD Dolphin Surf

BYD

Αυτές είναι οι νέες Mercedes μέχρι το 2027

Featured

Οδηγούμε το EX5, το πρώτο μοντέλο της Geely στην Ελλάδα (Video)

Featured

Renault 4 Savane 4×4: Ηλεκτρικό και περιπετειώδες

Featured