Σύνδεση

BMW

H ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ BMW M4 GTS ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΛΙΓΑ ΚΙΛΑ

Μπορεί η BMW να έκανε μέχρι τώρα κόνξες σχετικά με την ειδική έκδοση των M3 και M4, που θα συνέχιζε την παράδοση των M3 Evolution (1988), M3 Sport Evolution (1990), M3 GT (1995), M3 CSL (2003), M3 GTS (2010) και M3 CRT (2011), αλλά τελικά επιβεβαίωσε όσους την περίμεναν.

Κι αυτό γιατί παρουσίασε, εν όψει και Pebble Beach, τη M4 GTS, που μπορεί ακόμα να έχει το status του πρωτοτύπου, αλλά μάλλον δεν απέχει και πολύ από την έκδοση παραγωγής. Η οποία θα διαθέτει την τεράστια πίσω αεροτομή, που όπως και το εμπρός σπόιλερ, που είναι σχεδόν ίδιο και απαράλλαχτο με αυτό του αγωνιστικού του DTM, ρυθμίζεται πλήρως ανάλογα με τη χρήση.

Το τελευταίο σημαίνει πως η M4 GTS θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στην πίστα, πέρα από το δρόμο, ενώ στα χαρακτηριστικά της περιλαμβάνονται και οι ζάντες των 19 και 20 ιντσών μπροστά και πίσω, με λάστιχα 265/35 και 280/30 αντίστοιχα, καθώς και τα πίσω φώτα OLED.

BMW-M4-GTS-Concept-93

Μέχρι στιγμής η BMW δεν έχει αποκαλύψει την ισχύ της νέας M4 GTS. Το βέβαιο  είναι πως θα χρησιμοποιεί την τεχνολογία του Safety Car του Moto GP, που έχει την ιδιαιτερότητα του ψεκασμού νερού στην πολλαπλή εισαγωγής. Με τον τρόπο αυτό –η λύση αυτή είχε εμφανιστεί για πρώτη φορά στο Saab 99 Turbo στις αρχές της δεκαετίας του ΄80- μειώνεται η θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής και κατά συνέπεια και η θερμοκρασία στο θάλαμο καύσης. Το τελευταίο έχει σα συνέπεια τον περιορισμό της προανάφλεξης, το πιο πυκνό μίγμα και την αύξηση της πίεση υπερ-πλήρωσης, που όλα μαζί οδηγούν σε μεγαλύτερη απόδοση και μικρότερη κατανάλωση.

Ο 6κύλινδρος turbo των 3.000 κυβικών αποδίδει στο αυτοκίνητο ασφαλείας του Moto GP 467 άλογα (από 431 κανονικά), αλλά ακούγεται πως στη M4 GTS μπορεί να φτάσει ή και να ξεπεράσει τα 500, προκειμένου να μπορεί να ανταγωνιστεί στον τομέα αυτό άμεσα τη Mercedes C63 AMG.

BMW-M4-GTS-Concept-92

Μπορεί τα άλογα της κορυφαίας M4 να μην έχουν ακόμα προσδιοριστεί από την άλλη όμως είναι βέβαιο πως σε σχέση με τη στάνταρ εκδοχή θα χάσει 100 κιλά, από τα συνολικά 1.612. Σημαντικό ποσοστό από αυτά θα οφείλεται στο νέο καπό από ανθρακόνημα, που βέβαια θα διατηρεί το χαρακτηριστικό εξόγκωμα στιο κέντρο του.

Η BMW M4 GTS θα είναι διαθέσιμη, εκτός απροόπτου, από την ερχόμενη άνοιξη.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured