Μπορεί να ακούγεται περίεργο αλλά οι περισσότεροι προτιμούν τις κορυφαίες σπορ BMW, αυτές με τον κωδικό Μ, με αυτόματο κιβώτιο. Ακόμα πιο συγκεκριμένα με αυτά με το διπλό συμπλέκτη που είναι πολύ γρήγορα στις αλλαγές, εξασφαλίζουν αν όχι καλύτερες τουλάχιστον τις ίδιες επιδόσεις, ενώ παράλληλε είναι και πιο οικονομικά και με μικρότερες εκπομπές ρύπων –στη θεωρία του τουλάχιστον.
Το αποτέλεσμα των παραπάνω είναι ο επικεφαλής της M GmbH της BMW, ο Frank van Meel, να δηλώσει πως σταδιακά οι εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο θα καταργηθούν. Παράλληλα δήλωσε σε συνέντευξή του πως το άνω όριο της απόδοσης για τις BMW M είναι περίπου τα 600 άλογα, ενώ από εκεί και πάνω ξεκινά η υπερβολή.
Αυτό προφανώς και σημαίνει πως η καινούργια M5 -η οποία για πρώτη φορά θα είναι και τετρακίνητη– θα κυμαίνεται κάπου σε αυτά τα επίπεδα, ενώ εκεί θα φτάνουν και οι M6 με το προαιρετικό πακέτο Competition.
Γιάννης Σκουφής