Σύνδεση

BMW

ΘΕΛΕΤΕ BMW M ΜΕ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ; ΒΙΑΣΤΕΙΤΕ!

Μπορεί να ακούγεται περίεργο αλλά οι περισσότεροι προτιμούν τις κορυφαίες σπορ BMW, αυτές με τον κωδικό Μ, με αυτόματο κιβώτιο. Ακόμα πιο συγκεκριμένα με αυτά με το διπλό συμπλέκτη που είναι πολύ γρήγορα στις αλλαγές, εξασφαλίζουν αν όχι καλύτερες τουλάχιστον τις ίδιες επιδόσεις, ενώ παράλληλε είναι και πιο οικονομικά και με μικρότερες εκπομπές ρύπων –στη θεωρία του τουλάχιστον.

BMW-M5-2

Το αποτέλεσμα των παραπάνω είναι ο επικεφαλής της M GmbH της BMW, ο Frank van Meel, να δηλώσει πως σταδιακά οι εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο θα καταργηθούν. Παράλληλα δήλωσε σε συνέντευξή του πως το άνω όριο της απόδοσης για τις BMW M είναι περίπου τα 600 άλογα, ενώ από εκεί και πάνω ξεκινά η υπερβολή.

BMW-M5-3

Αυτό προφανώς και σημαίνει πως η καινούργια M5 -η οποία για πρώτη φορά θα είναι και τετρακίνητη– θα κυμαίνεται κάπου σε αυτά τα επίπεδα, ενώ εκεί θα φτάνουν και οι M6 με το προαιρετικό πακέτο Competition.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Εξάτροχο Toyota Hilux από τη Βουλγαρία και την εταιρεία Vromos (Video)

Featured

Πόσα χιλιόμετρα θα μπορέσετε να κάνετε με λαμπάκι για το καύσιμο;

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πωλείται η διάσημη άσχημη… Jerrari, ένα μείγμα από Jeep και Ferrari!

Featured

Δείτε κινητήρες εσωτερικής καύσης που είναι έργα τέχνης

Featured




Video: Honda e




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup