Σύνδεση

Citroen

Αυτό είναι το νέο σήμα της Citroen

H Citroen παρουσίασε ένα νέο λογότυπο το οποίο ανατρέχει στις πρώτες ημέρες της μάρκας. Με ένα οβάλ σχήμα που θυμίζει το σήμα του 1919 και το κλασικό σήμα της εταιρίας, θα κάνει την πρεμιέρα του στο τέλος του μήνα σε ένα νέο concept και στην συνέχεια θα περάσει και σε όλα τα μοντέλα παραγωγής.

Αυτό είναι το δέκατο λογότυπο της εταιρίας στα 103 χρόνια της ιστορίας της, και το τρίτο στα τελευταία 13 χρόνια. Αν και είναι άμεσα αναγνωρίσμο, είναι πιο μίνιμαλ και έχει έντονο το ρετρό στοιχείο.

Το κλασικό έμβλημα με τα διπλά “γαλόνια” που είχε επιλέξει ο ιδρυτής της εταιρίας όταν έφτιαχνε τα τεχνολογικά προηγμένα γρανάζια του, παραμένουν ως αναγνωριστικό σημάδι της Citroen, όμως το όλο σχέδιο έχει γίνει πιο μοντέρνο και αφαιρετικό.

Η αλλαγή αυτή γίνεται για να προσαρμοστεί η εταιρία στα νέα δεδομένα, τόσο σε ότι αφορά την παρουσία της στα σύγχρονα ψηφιακά μέσα, όσο και στο να ενισχύσει την εικόνα της εταιρίας στην ηλεκτρική της μετάβαση.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured