Σύνδεση

BMW

Αυτό είναι το μονοθέσιο της BMW για την Formula E

Bλέποντας τις σημαντικές δυνατότητες που της δίνει για εξέλιξη των τεχνολογιών της και προώθηση των ηλεκτρικών της μοντέλων, η BMW αποφάσισε να προχωρήσει στην πλήρη εμπλοκή της στη Formula E. Mε δικό της μονοθέσιο πια, και με τν ομάδα του Andretti η οποία πλέον αναβαθμίζεται σε εργοστασιακή, θα συμμετάσχει στην φετινή σεζόν που αρχίζει τον Δεκέμβριο στην Σαουδική Αραβία.

Η iFE.18 όπως ονομάζεται το μονοθέσιο δεν διαφοροποιείται από τα υπόλοιπα της σειράς σε σχεδίαση ενώ χρησιμοποιεί και το ίδιο δάπεδο, όπως επιβάλλουν οι κανονισμοί. Οι δουλειά που έχει γίνει πάντως στους χρωματισμούς με το κλασικό λευκό-μπλε φόντο, την κάνει να ξεχωρίζει και να δίνει αυτή την ξεχωριστή αύρα μιας εργοστασιακής συμμετοχής.

Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά στην εκδήλωση που έγινε στο Μόναχο, το σύστημα ηλεκτροκίνησης αποδίδει 340 άλογα αλλά σε συνθήκες αγώνα πέφτει σε ισχύ στα 272 άλογα. Το 0-100 χλμ/ώρα γίνεται σε 2,8 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 240 χλμ/ώρα.

Το φετινό πρωτάθλημα θα διαφέρει από τα προηγούμενα μιας και καταργούνται τα δύο σκέλη με ενδιάμεση φόρτιση, και πλέον θα γίνεται ένας ενιαίος αγώνας 45 γύρων. Οδηγοί της ομάδας θα είναι οι Antonio Felix da Costa και ο Alexander Sims.

Το ενδιαφέρον της BMW για το πρωτάθλημα έχει να κάνει τόσο με τις ιδιαίτερες συνθήκες που επικρατούν στους αγώνες τους, καθώς γίνονται μέσα σε πόλεις με τους θεατές σε αρκετά κοντινή σχέση με τα αυτοκίνητα (κάτι που προφανώς έχει αντίκτυπο στο image της μάρκας στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα). Ενώ την ίδια στιγμή, η μεγάλη ελευθερία κινήσεων που επιτρέπει η FIA στην εξέλιξη των κινητήριων μονάδων, δίνει την δυνατότητα στην BMW να προχωρήσει γρήγορα την εξέλιξη πολλών εξαρτημάτων, τα οποία θα περάσουν σχετικά άμεσα στα μοντέλα παραγωγής της εταιρίας.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo