Σύνδεση

Featured

Aυτό είναι το ανανεωμένο Νissan Navara και με νέα έκδοση Pro-4X

To ανανεωμένο Nissan Navara είναι πλέον γεγονός, έχοντας σημαντικές αλλαγές σε βελτιώσεις σε αρκετά σημεία ενώ προστίθεται στην γκάμα και μία νέα έκδοση με τα χαρακτηριστικά Pro-4X και σημαντικά αναβαθμισμένες δυνατότητες.

Οι αλλαγές είναι πολλές και αρκετά χαρακτηριστικές στην εμφάνιση, τόσο στη νέα μάσκα εμπρός όσο και στο επίσης καινούργιο πίσω μέρος. Μπροστά τον τόνο δίνουν οι νέοι LED προβολείς, οι καινούργιοι προφυλακτήρες και η διαφορετική εισαγωγή αέρα, που προσδίδουν συνολικά ένα πιο δυναμικό στυλ.

Σύμφωνα με τη Nissan, όλα τα τμήματα του αμαξώματος από το παρμπρίζ και προς το εμπρός είναι καινούργια, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχουν πιο μοντέρνα φώτα, καθώς και αλλαγές στην σχεδίαση της πίσω πόρτας και τον θόλων των τροχών.

Πέρα από την ανανεωμένη εμφάνιση, το νέο Navara ενσωματώνει όλα τα σύγχρονα συστήματα για την ασφάλεια και την υποβοήθηση του οδηγού που υπάρχουν και στα επιβατικά της εταιρείας, διαθέτοντας μάλιστα και το σύστημα Intelligent Around View Monitor, το οποίο χρησιμοποιεί τέσσερις κάμερες ώστε να έχει ο οδηγός μία καλύτερη εικόνα για την θέση του αυτοκινήτου, ιδίως στο παρκάρισμα. Το σύστημα αυτό έχει επίσης και λειτουργία off road που ελέγχει τα εμπόδια κοντά στο αυτοκίνητο σε χαμηλές ταχύτητες και όταν έχει εμπλακεί η τετρακίνηση.

Η Nissan έχει ενισχύσει τον πίσω άξονα, έχει αυξήσει το ωφέλιμο φορτίο, έχει μεγαλώσει την χωρητικότητα της καρότσας, ενώ υπάρχει και ενσωματωμένο σκαλί στον πίσω προφυλακτήρα.

[ngg src=”galleries” ids=”5450″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″] 

Υπάρχει επίσης νέα σχεδίαση στο σύστημα  διεύθυνσης ώστε το Navara να γίνει πιο ευέλικτο στις εκτός δρόμου διαδρομές και να αποκτήσει και καλύτερη αίσθηση. Την ίδια στιγμή, χάρη σε αυτή την αλλαγή, έχουν μειωθεί οι κραδασμοί και έχει μειωθεί και η ηχομόνωση.

Στο εσωτερικό έχουν γίνει αρκετές αλλαγές, μεταξύ των οποίων ένα νέο τιμόνι καθώς και ένα αναβαθμισμένο σύστημα infotainment με επαυξημένες λειτουργίες.

Σε ότι αφορά τους κινητήρες δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις με τον turbo diesel των 2.300 κυβικών να αποδίδει και πάλι 190 ίππους και 450 Nm ροπής, με δυνατότητα συνδυασμού είτε με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων είτε με αυτόματο με εφτά.  

Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται το Pro-4X, με ένα διαφορετικό SE σχεδίαση αμάξωμα με πιο τονισμένα τα off-road στοιχεία.  

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured