Αν και συνήθιζε να παρουσιάζει τελευταία τα μονοθέσιά της, φέτος η Red Bull άλλαξε τακτική, δίνοντας τις πρώτες εικόνες από την RB14 και έχοντας αρκετό χρόνο μπροστά της για να κάνει τις απαραίτητες δοκιμές πριν τα επίσημα δοκιμαστικά στην Καταλονία.
Το νέο μονοθέσιο όπως βλέπουμε στις εικόνες έχει εντελώς διαφορετική βαφή, η οποία όμως θα μείνει ως έχει για λίγο, και θα χρησιμοποιηθεί στις δοκιμές. Πάντως η Aston Martin βρίσκεται πλέον σε περίοπτη θέση στο πίσω φτερό, με την Βρετανική ομάδα να έχει αναβαθμίσει τον ρόλο της ως χορηγού στην ομάδα.
Σε ότι αφορά την σχεδίαση, υπάρχουν κάποιες επιλεκτικές διαφορές σε αρκετά σημεία του αμαξώματος -όχι τόσο στο εμπρός ρύγχος- οι οποίες προφανώς και θα εξελιχθούν στην πορεία των δοκιμών. Η πιο εμφανής διαφορά, όπως και σε όλα τα μονοθέσια, είναι η υιοθέτηση του Halo για την προστασία των οδηγών.
Φέτος ίσως είναι και η τελευταία χρονιά που η ομάδα θα συμμετέχει με τον υβριδικό V6 της Renault καθώς μετά τη λήξη της σαιζόν υπάρχουν σοβαρές πιθανότητες να μην ανανεωθεί η συνεργασία των δύο πλευρών.
Παναγιώτης Τριτάρης
