Σύνδεση

Featured

Aυτή είναι η extreme Ferrari 812 Competizione με τα 830 άλογα!

Για όσους η “απλή” Ferrari 812 Superfast δεν είναι επαρκής, η ιταλική μάρκα έχει να προσφέρει κάτι ακόμα πιο ακραίο. Λίγες ημέρες μετά την διαρροή των πρώτων φωτογραφιών της, η 812 Competizione είναι πλέον γεγονός. Και όχι σε μία έκδοση, αλλά σε δύο, και κλειστή και ανοιχτή.

Η νέα αυτή έκδοση της 812 έχει ένα μοναδικό προνόμιο: να φορά τον πιο ισχυρό κινητήρα εσωτερικής καύσης που έχει μπει ποτέ σε αυτοκίνητο από το Μαρανέλο.

Ο απίστευτος ατμοσφαιρικός V12 έχει φθάσει πλέον στους 830 ίππους μέσα από 6,5 λίτρα και στα 692 Nm ροπής. Ισχύς ανεβασμένη πάνω από 30 ίππους από την απλή Superfast αν και η ροπή είναι ελαφρά πεσμένη, κατά 26 Νm.

Το μοναδικό στοιχείο αυτού του κινητήρα είναι ότι μπορεί να περιστρέφεται έως τις 9.500 στροφές ανά λεπτό, γεμίζοντας το περιβάλλον με έναν αληθινά εξωπραγματικό ήχο που θυμίζει παλιές καλές εποχές της Formula 1.

Για την κατασκευή της έχουν χρησιμοποιηθεί ελαφριά υλικά με αποτέλεσμα η ζυγαριά να δείχνει μόλις 1.487 κιλά. Με τόσο μεγάλη ιπποδύναμη είναι προφανές ότι οι επιδόσεις της θα είναι καθηλωτικές, με το 0-100 χλμ/ώρα να γίνεται σε 2,85 δευτερόλεπτα, το 0-200 χλμ/ώρα σε 7,5 δευτερόλεπτα ενώ η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 340 χλμ/ώρα.

Οι επιδόσεις για την ανοιχτή Competizione A δεν έχουν ανακοινωθεί αν και μάλλον θα είναι ελαφρά χαμηλότερες λόγω του αυξημένου βάρους. Η οροφή πάντως είναι κατασκευασμένη από carbon έτσι ώστε να είναι όσο το δυνατόν ελαφρύτερη, ενώ όταν δεν χρησιμοποιείται σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο.

Μαζί με τον κινητήρα υπάρχει ένα επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη το οποίο έχει ρυθμιστεί ξανά έτσι ώστε να βελτιώσει τους χρόνους αλλαγής των σχέσεων κατά 5%. Η κλιμάκωση παραμένει η ίδια από την απλή Supefast, όμως η Ferrari υποστηρίζει ότι χάρη στο κόκκινο των 9.500 στροφών, η συμπεριφορά του κιβωτίου είναι πολύ πιο σπορ.

Υπάρχει και εδώ η τελευταίας γενιάς τετραδιεύθυνση που εφαρμόζει η Ferrari για μεγαλύτερη ευελιξία, ενώ έχουν ενσωματωθεί και αρκετές αεροδυναμικές βελτιώσεις που προέρχονται από το μονοθέσιο της Formula 1 του 2010. Η μεγαλύτερη οπτική διαφοροποίηση στο πίσω μέρος είναι οι μεγάλες μονές εξατμίσεις που αντικατέστησαν τις δύο διπλές, ενώ μεγαλύτερο και πιο αποτελεσματικό έχει γίνει το πίσω diffuser.

Πολλή δουλειά έχει γίνει στη νέα διαμόρφωση των επιφανειών έτσι ώστε να ψύχεται καλύτερα ο κινητήρας αλλά και να παράγεται έως και 30% μεγαλύτερη κάθετη δύναμη, έχοντας προσθέσει στο εμπρός μέρος ένα παθητικό diffuser το οποίο ανοίγει σε ταχύτητες πάνω από τα 250 χλμ/ώρα. Όσο για το σαλόνι, παραμένει το ίδιο με την απλή Supefast, με εξαίρεση τα πάνελ στις πόρτες, που είναι φτιαγμένα από ελαφρύτερο υλικό.

H Ferrari δεν ανακοινώνει τιμές για αυτό το μοντέλο προς το παρόν, ούτε έχει ανακοινώσει πόσα κομμάτια από το καθένα θα βγάλει στην παραγωγή. Πάντως όσοι έχουν τον τρόπο να την αποκτήσουν σίγουρα γνωρίζουν αυτές τις πληροφορίες και μάλλον έχουν ήδη δώσει την προκαταβολή τους.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured