Σύνδεση

Brabus

Το τέρας! Αυτή είναι η Brabus G65-900 με 888 άλογα και κόστος 666.000 ευρώ!

Η Brabus δεν σταματά να μας εντυπωσιάζει δημιουργώντας τις δικές της ακραίες ιδέες πάνω σε κάποιες Mercedes. Έτσι μετά το πιο δυνατό κάμπριο την S65 που παρουσίασε πριν λίγες ημέρες, ήρθε η ώρα για το πιο δυνατό και extreme που υπάρχει σε τετρακίνητο.

mercedes-amg-g65-brabus-900-one-of-ten (5)

Ο λόγος για την G900 που θα παρουσιάσει στην Φρανκφούρτη, η οποία χρησιμοποιεί τον V12 biturbo κινητήρα της Mercedes που εδώ έχει φθάσει στα… 888 άλογα. Ο κυβισμός έχει ανέβει από τα 6 στα 6,3 λίτρα ενώ έχουν υπάρξει και σημαντικές άλλες επεμβάσεις στον κινητήρα για να φθάσει σε αυτή την απόδοση, η οποία συνδυάζεται και με ροπή που αγγίζει τα 1.500 Νm.

mercedes-amg-g65-brabus-900-one-of-ten (9)

Όσο για τις επιδόσεις, κρατηθείτε: αυτός ο τετράγωνος όγκος λαμαρίνας κάνει το 0-100 σε 3,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 270 χλμ/ώρα (μόνο η αεροδυναμική το σταματά από το να ξεπεράσει τα 300 χλμ/ώρα και πολλά περισσότερα).

mercedes-amg-g65-brabus-900-one-of-ten (16)

Το αμάξωμα όπως βλέπουμε έχει δεχθεί πολλά… μπότοξ από carbon fiber αυξάνοντας το μήκος του κατά 12 εκατοστά. Υπάρχουν επίσης ζάντες 23 ιντσών με ειδικά ελαστικά της Yokohama ενώ τα φρένα από την ίδια την Brabus είναι τα μεγαλύτερα που έχουν ποτέ φορεθεί σε SUV.

mercedes-amg-g65-brabus-900-one-of-ten (15)

Στο εσωτερικό επικρατεί η ίδια κραυγαλέα αισθητική και η υψηλότερη δυνατή πολυτέλεια, με την διαφορά ότι τα πίσω καθίσματα είναι πλέον αποκλειστικά δύο, τα οποία μάλιστα χωρίζονται από μία κεντρική κονσόλα. Οι πίσω επιβάτες έχουν στην διάθεσή τους τεράστιους χώρους και πλούσιες παροχές, μαζί με ένα ιδιαίτερα εξελιγμένο σύστημα infotainment.

mercedes-amg-g65-brabus-900-one-of-ten (17)

Σύμφωνα με την Brabus μόλις 10 τέτοια αυτοκίνητα θα κατασκευαστούν, με το κόστος να ανέρχεται στα 666.000 ευρώ. Όσο για το αγοραστικό κοινό, ήδη οι τραπεζικοί λογαριασμοί στο Dubai και σε άλλους “μαρτυρικούς” τόπους έχουν κάνει τις απαραίτητες κινήσεις ώστε να έχουν βρει όλες ένα πολυτελές γκαράζ για να φιλοξενηθεί η ανθρώπινη και μηχανολογική ματαιοδοξία στο μεγαλείο της.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured