Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αυτή είναι η νέα Lamborghini Huracan Τecnica των 640 ίππων

Η Lamborghini παρουσιάζει μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα έκδοση της Huracan η οποία τοποθετείται ανάμεσα στην “απλή” Εvo με τον V10 κινητήρα και την πολύ πιο ακραία STO.

Στόχος των μηχανικών είναι η συγκεκριμένη έκδοση να είναι εξίσου απολαυστική στον δρόμο αλλά και στην πίστα, και έτσι αντί για 610 ίππους, ο V10 αποδίδει εδώ 640 ίππους και 565 Nm ροπής, νούμερα που συναντάμε και στην πισταδόρικη STO.

Σε σύγκριση με την τελευταία και την τεράστια αεροτομή της, η Tecnica είναι πιο χαμηλών τόνων. Πάντως υπάρχουν αλλαγές σε επιμέρους σημεία, ιδίως στο εμπρός μέρος που έχει δανειστεί αρκετά στοιχεία από την Sian.

Aρκετά διαφορετική είναι και στο πίσω μέρος, όπου υπάρχει ένα κάλυμμα από carbon fiber για τον κινητήρα και ένα κάθετο πίσω παράθυρο. Υπάρχουν επίσης εξαγωνικά τελικά εξάτμισης, ένας νέος ποφυλακτήρας και νέο diffuser, το οποίο μπορεί να είναι σε μαύρο χρώμα ή στο χρώμα του αυτοκινήτου.

Υπάρχει επίσης και ένα μικρό σπόιλερ που ανεβάζει την κάθετη δύναμη κατά 35% σε σύγκριση με την πισωκίνητο EVO και λειτουργεί σε συνδυασμό με αεροδυναμικά βοηθήματα όπως το νέο εμπρός σπλίτερ ή τη νέα σχεδίαση του δαπέδου έτσι ώστε να μειωθεί η αεροδυναμική αντίσταση κατά 20%.

Χάρη στην χρήση carbon fiber το βάρος της Tecnica είναι στα 1.379 κιλά, δέκα λιγότερα από την Evo RWD. Oι επιδόσεις δεν παρουσιάζουν κάποια σημαντική βελτίωση, με το 0-100 χλμ/ώρα να γίνεται σε 3,2 δευτερόλεπτα, έναντι 3,3 δευτερολέπτων της Evo RWD.

Tα μηχανικά μέρη παραμένουν ίδια με την Evo RWD ενώ όσοι την προορίζουν και για χρήση στην πίστα μπορούν να επιλέξουν πόρτες από ελαφρύ υλικό και ζώνες έξι σημείων μεταξύ άλλων. Οι παραδόσεις της νέας αυτής έκδοσης θα ξεκινήσουν αργότερα μέσα στην χρονιά.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured