Σύνδεση

Featured

AYTO EINAI TO NEO ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΤΗΣ VW

Το Τ6, αυτή είναι η επίσημη ονομασία του, το καινούργιο επαγγελματικό Volkswagen θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση της Γενεύης το Μάρτιο, όμως οι Γερμανοί θα εμφανίσουν στην έκθεση των επαγγελματικών, που γίνεται αυτές τις μέρες στο Αννόβερο, το πρωτότυπο Tristar. Το οποίο δίνει μια πρώτη γεύση για την εμφάνιση του T6.

Το Tristar λοιπόν δείχνει με την πρώτη ματιά οικείο, παρόλο που δεν έχει ούτε ένα κοινό στοιχείο με το τρέχον επαγγελματικό της VW, το T5 που με 107.000 πωλήσεις πέρυσι απέδειξε για άλλη μια φορά τον καθοριστικό του ρόλο στη γκάμα της VW.

SPERRFRIST MO 22.09.14 20 Uhr / 2014 / VW Tristar Showcar

Η νέα σχεδιαστική γλώσσα που εφαρμόζεται αντικατοπτρίζεται κυρίως στις πιο έντονες ακμές του αμαξώματός του και στην πιο χαρακτηριστική και έντονη διαμόρφωση του εμπρός του μέρους –κυρίως στη μάσκα και τον προφυλακτήρα. Οικείο σε γενικές γραμμές θα είναι πάντως και το ταμπλό, ενώ ενδιαφέροντα στοιχεία στο εσωτερικό είναι η δυνατότητα περιστροφής των καθισμάτων, το τραπεζάκι που διαθέτει ενσωματωμένο tablet, αλλά και η μηχανή του espresso.

SPERRFRIST MO 22.09.14 20 Uhr / 2014 / VW Tristar Showcar

Σε ότι αφορά τα μηχανικά μέρη και τα συστήματα ασφαλείας το T6 θα υιοθετεί πολλά από τα επιβατικά της μάρκας, μεταξύ αυτών και το νέο diesel των 240 ίππων που κινείται το Passat. Μέχρι τότε όπως υπάρχει όπως φαίνεται καιρός, καθώς το πρωτότυπο αρκείται στο γνωστό πετρελαιοκινητήρα της μάρκας, με τα 2.000 κυβικά και τα 204 άλογa, που εξασφαλίζει ένα 0-100 σε πάνω κάτω 10,0 δεύτερα και μια τελική 186 χλμ./ ώρα. Παράλληλα το VW Tristar είναι τετρακίνητο και με κατά 30 χιλιοστά αυξημένη απόσταση από το έδαφος.

Γιάννης Σκουφής

SPERRFRIST MO 22.09.14 20 Uhr / 2014 / VW Tristar Showcar

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η Citroën ανανέωσε τα C4 και C4 X

Citroen

Το εμβληματικό Ford RS200 ξαναζεί μέσω του RS2.00

Featured

Οδηγούμε το νέο ηλεκτρικό Renault 5 E-Tech

F1

Η Audi παρουσίασε στο Παρίσι τo νέo Q6 Sportback E-Tron  

Audi