Καθώς το A8 οδεύει προς την αντικατάστασή του η Audi παρουσίασε την πιο δυνατή εκδοχή του, το S8 Plus. Το οποίο κινείται μεν από τον V8 των 4.000 κυβικών με τα δύο turbo, ο οποίος όμως για την περίσταση έχει ανέβει από τα 520 άλογα και τα 650 Nm στα 605 άλογα και τα 700 Nm. Που μέσω overboost γίνονται και 750, όταν υπάρχει η ανάγκη της ακόμα πιο άμεσης επιτάχυνσης, ενώ η συνολική αύξηση της απόδοσης επιτεύχθηκε με μια διαφοροποιημένη ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου, άλλες βαλβίδες εξαγωγής, καθώς και ένα καινούργιο turbo.
Φυσικά αντιστρόφως ανάλογες διαφοροποιήσεις υπάρχουν στις επιδόσεις, μιας και το 0-100 έχει κατέβει από τα 4,1 δεύτερα του «απλού» S8 στα 3,8, ενώ η τελική εδώ δεν περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250, αλλά ξεπερνά το όριο των 300 χλμ./ ώρα, φτάνοντας τα 305. Ως μέρος του πακέτου Dynamik, που επιπλέον περιλαμβάνει κεραμικά φρένα ενισχυμένα με ανθρακόνημα και ανθρακί δαγκάνες, καθώς και μια ακουστικά τροποποιημένη εξάτμιση.
Κατά τα άλλα το κιβώτιο είναι ένα αυτόματο 8 σχέσεων, η μετάδοση είναι μεν quattro αλλά συνδυάζεται και με σπορ μπλοκέ διαφορικό, ενώ η πνευματική ανάρτηση έχει ρυθμιστεί εκ νέου. Όσο για τις ζάντες είναι 21 ιντσών σε συνδυασμό με λάστιχα της διάστασης 275/35.
Φυσικά υπάρχουν και αισθητικές διαφοροποιήσεις τόσο εκτός όσο και εντός, ενώ η αύξηση της τιμής του Audi S8 Plus σε σχέση με το σκέτο S8 θα ανέρχεται στη Γερμανία, όταν αρχίσουν οι πωλήσεις του το Νοέμβριο, σε 28.300 ευρώ, το σύνολο 145.200.
Γιάννης Σκουφής
