Σύνδεση

Audi

AUDI RS5 TDI MΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ TURBO ΚΑΙ 385 ΑΛΟΓΑ

To RS5 που θα παρουσιάσει η Audi στην έκθεση της Λειψίας είναι λίγο διαφορετικό σε σχέση με αυτά που ήδη κυκλοφορούν. Κι αυτό γιατί κάτω από το καπό του δεν βρίσκεται ο γνωστός V8 βενζίνης των 4.000 κυβικών, αλλά ο V6 diesel των 3.000 κυβικών της μάρκας. Ο οποίος για την περίσταση δεν έχει μόνο 2 turbo, αλλά 3 με το τρίτο να είναι ηλεκτρικό –ένας ηλεκτρικός κινητήρας που τροφοδοτείται από ξεχωριστό κύκλωμα 48V δηλαδή κινεί μια τουρμπίνα- προκειμένου να εξαλειφθεί κάθε υποψία turbo lag.

Με τη βοήθεια και των τριών turbo ο τρίλιτρος diesel φτάνει τα 385 άλογα και τα 750 Nm ροπής, γεγονός που σημαίνει πως το 0-100 είναι υπόθεση μόλις 4 δευτερολέπτων και η τελική ξεπερνά τα 280. Κι όλα αυτά με τετρακίνηση και με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.

Ο V6 diesel με τα τρία πλέον turbo μπορεί να μπει σε όλα τα μοντέλα της Audi που σήμερα κινούνται από την εκδοχή του με τους 2 υπερσυμπιεστές. Το βέβαιο είναι πως δεν θα κυκλοφορήσει RS5 diesel, ενώ η πρώτη του εφαρμογή θα είναι πιθανότατα στο καινούργιο Q7.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup