Σύνδεση

Audi

AUDI RS5 TDI MΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ TURBO ΚΑΙ 385 ΑΛΟΓΑ

To RS5 που θα παρουσιάσει η Audi στην έκθεση της Λειψίας είναι λίγο διαφορετικό σε σχέση με αυτά που ήδη κυκλοφορούν. Κι αυτό γιατί κάτω από το καπό του δεν βρίσκεται ο γνωστός V8 βενζίνης των 4.000 κυβικών, αλλά ο V6 diesel των 3.000 κυβικών της μάρκας. Ο οποίος για την περίσταση δεν έχει μόνο 2 turbo, αλλά 3 με το τρίτο να είναι ηλεκτρικό –ένας ηλεκτρικός κινητήρας που τροφοδοτείται από ξεχωριστό κύκλωμα 48V δηλαδή κινεί μια τουρμπίνα- προκειμένου να εξαλειφθεί κάθε υποψία turbo lag.

Με τη βοήθεια και των τριών turbo ο τρίλιτρος diesel φτάνει τα 385 άλογα και τα 750 Nm ροπής, γεγονός που σημαίνει πως το 0-100 είναι υπόθεση μόλις 4 δευτερολέπτων και η τελική ξεπερνά τα 280. Κι όλα αυτά με τετρακίνηση και με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.

Ο V6 diesel με τα τρία πλέον turbo μπορεί να μπει σε όλα τα μοντέλα της Audi που σήμερα κινούνται από την εκδοχή του με τους 2 υπερσυμπιεστές. Το βέβαιο είναι πως δεν θα κυκλοφορήσει RS5 diesel, ενώ η πρώτη του εφαρμογή θα είναι πιθανότατα στο καινούργιο Q7.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup