Σύνδεση

Audi

Audi RS 6 Avant: Με 600 άλογα και απίστευτες επιδόσεις

Η Audi συνεχίζει την μεγάλη παράδοση των super station wagon παρουσιάζοντας το νέο RS6 Avant. Το αυτοκίνητο που θα παρουσιαστεί στην Φρανκφούρτη διαθέτει τον twin turbo V8 των 4 λίτρων με απόδοση στα 600 άλογα και ροπή 800 Nm.

H μετάδοση της κίνησης γίνεται στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός κιβωτίου οκτώ σχέσεων, με το 0-100 χλμ./ώρα νh να έρχεται σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα ενώ η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250.

To RS6 Avant εφοδιάζεται με μία ειδικά ρυθμισμένη πνευματική ανάρτηση και ένα σπορ μπλοκέ διαφορικό, με στόχο την βελτίωση των σπορ χαρακτηριστικών στην οδική του συμπεριφορά. Βελτιωμένο είναι και το σύστημα διεύθυνσης ενώ υπάρχει και η δυνατότητα να το παραγγείλει κανείς με μία ακόμα πιο σπορ εκδοχή της ανάρτησης με το Dynamic Ride Control με έξι διαφορετικά προγράμματα οδήγησης.

Εμφανισιακά ακολουθεί τις γραμμές του απλού Α6 Avant αν και υπάρχουν αρκετές αισθητικές επεμβάσεις και ένα αεροδυναμικό πακέτο που προσθέτει δυναμισμό αλλά κάνει και αρκετή δουλειά σε ότι αφορά την σταθερότητά του στις υψηλές ταχύτητες.

Η μάσκα είναι εδώ πιο έντονη με γυαλιστερά μαύρα τμήματα ενώ υπάρχει ένα νέο splitter καθώς και μεγάλες εισαγωγές αέρα για την καλύτερη ψύξη του κινητήρα. Υπάρχουν επίσης πλευρικά skirts και ένα μεγάλο σποϊλερ στο πίσω μέρος. Οι μεγάλοι τροχοί φιλοξενούν κεραμικά φρένα, ενώ στο πίσω μέρος κυριαρχούν τα ευμεγέθη τελικά των εξατμίσεων καθώς και ένας ενσωματωμένος στον προφυλακτήρα διαχύτης,

Στο εσωτερικό συναντάμε την κλασική εικόνα των σύγχρονων μεγάλων Audi με τις πολλές οθόνες και την κορυφαία τεχνολογία. Στην περίπτωση του RS υπάρχει ένα καινούργιο πιο σπορ σετ καθισμάτων,νέο τιμόνι, αλουμινένια πεντάλ καθώς και διάκοσμος με στοιχεία από carbon. Ο πίνακας οργάνων έχει ειδική διάταξη για την έκδοση RS με ενδείξεις -μεταξύ άλλων- για την πίεση των ελαστικών, την αποδιδόμενη ισχύ, την πίεση του τούρμπο, το γυρολόγιο, επιταχυνσιόμετρο κ.λπ.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup