Σύνδεση

Audi

AUDI R18 E-TRON QUATTRO: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΡΟΜΟ

Ένα αγωνιστικό, ειδικά σχεδιασμένο και εξελιγμένο…

Ένα αγωνιστικό, ειδικά σχεδιασμένο και εξελιγμένο για τις 24 Ώρες του Le Mans, δεν αποτελεί καθημερινή εικόνα σε ένα δημόσιο δρόμο και αυτό ακριβώς εκμεταλλεύθηκε η Audi βάζοντας το R18 E-Τron Quattro, με το οποίο θα υπερασπίσει την πρωτοκαθεδρία της στο διάσημο αγώνα να κινηθεί μέσα στην ομώνυμη γαλλική πόλη.

Το βαμμένο λευκό και ασημί αγωνιστικό –στη Γενεύη είχε παρουσιαστεί κατάμαυρο- κινήθηκε για 10 χιλιόμετρα, από τον καθεδρικό ναό της περιοχής στην πίστα, όπου έκανε κι ένα γύρο στο μικρό σιρκουί. Στο τιμόνι του ήταν ο πολυνίκης του αγώνα Tom Kristensen.

Σε σχέση με το αυτοκίνητο που κέρδισε πέρυσι το R18 E-Tron είναι 10 εκατοστά πιο στενό και 20 χιλιοστά πιο ψηλό (συνολικά 1.050), καθώς τόσο οι διαστάσεις του όσο και η αεροδυναμική του προσαρμόστηκαν στους νέους κανονισμούς. Παράλληλα ο κινητήρας του, που είναι ένας V6 TDI, μεγάλωσε από στα 4.000 κυβικά (από 3.700), ενώ το αυτοκίνητο μετέχει στην κατηγορία με ανάκτηση ενέργειας 2 MJ. Η ανάκτηση γίνεται αποκλειστικά μέσω μιας μονάδας MGU (κινητήρας- γεννήτρια) στον εμπρός άξονα, ενώ η αποθήκευσή της ενέργειας γίνεται σε σφόνδυλο, καθώς οι μηχανικοί της Audi κατέληξαν σε αυτήν τη λύση ως την πιο αποτελεσματική για την περίσταση. Συνολικά το Audi R18 E-Tron Quattro αναμένεται να είναι 30% πιο οικονομικό σε σχέση με το προκάτοχό του στις 24 Ώρες του Le Mans.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup