Επίσημη πρεμιέρα και περισσότερα στοιχεία για το νέο αγωνιστικό της Audi για τις 24 Ώρες του Le Mans, για το οποίο είχαμε γράψει πριν από μερικές ημέρες. Το ενδιαφέρον εδώ, όπως και για όλα τα αγωνιστικά της κατηγορίας LMP1 που θα δούμε στο διάσημο αγώνα του 2014, εστιάζεται στο διπλό ηλεκτρικό σύστημα, με αποτέλεσμα οι ίδιοι οι άνθρωποι της γερμανικής εταιρείας να λένε πως «είναι το πιο πολύπλοκο αυτοκίνητο που έχει κατασκευάσει η Audi». Παράλληλα δίνοντας το στίγμα για το νέο της αγωνιστικό αναφέρει πως σε σχέση με τον προκάτοχό του πετυχαίνει εφάμιλλους χρόνους καταναλώνοντας 30% λιγότερο καύσιμο! Επίσης, είναι πιο φαρδύ κατά 100 χιλιοστά, πιο ψηλό κατά 20 ενώ έχει και μεγαλύτερη καμπίνα.
Στο κέντρο του R18 e-Tron βρίσκεται ο diesel V6 TDI (άλλες εταιρίες όπως π.χ. η Porsche χρησιμοποιούν βενζινοκινητήρες) που παρέχει ροπή στους πίσω τροχούς μέσω του υβριδικού συστήματος. Το τελευταίο αποτελείται από το ERS-H ή Energy Recovery System Heat που συνδέεται με τον υπερτροφοδότη του turbo για να μετατρέψει μέρος της χαμένης θερμικής ενέργειας σε ηλεκτρική. Όπως και στο προηγούμενο Le Mans, το ERS-K (Energy Recovery System Kinetic) αποθηκεύει κινητική ενέργεια σε ένα σφόνδυλο (flywheel). Το νέο υβριδικό σύστημα παραπέμπει σε αυτό που θα δούμε στο νέο πρωτάθλημα της Formula 1 που ξεκινά στις 16 Μαρτίου.
Γιάννης Σκουφής