Σύνδεση

Audi

AUDI R18 e-TRON: ΔΙΠΛΑ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΚΑΙ DIESEL

Επίσημη πρεμιέρα και περισσότερα στοιχεία για το νέο αγωνιστικό της Audi για τις 24 Ώρες του Le Mans, για το οποίο είχαμε γράψει πριν από μερικές ημέρες. Το ενδιαφέρον εδώ, όπως και για όλα τα αγωνιστικά της κατηγορίας LMP1 που θα δούμε στο διάσημο αγώνα του 2014, εστιάζεται στο διπλό ηλεκτρικό σύστημα, με αποτέλεσμα οι ίδιοι οι άνθρωποι της γερμανικής εταιρείας να λένε πως «είναι το πιο πολύπλοκο αυτοκίνητο που έχει κατασκευάσει η Audi». Παράλληλα δίνοντας το στίγμα για το νέο της αγωνιστικό αναφέρει πως σε σχέση με τον προκάτοχό του πετυχαίνει εφάμιλλους χρόνους καταναλώνοντας 30% λιγότερο καύσιμο! Επίσης, είναι πιο φαρδύ κατά 100 χιλιοστά, πιο ψηλό κατά 20 ενώ έχει και μεγαλύτερη καμπίνα.

Στο κέντρο του R18 e-Tron βρίσκεται ο diesel V6 TDI (άλλες εταιρίες όπως π.χ. η Porsche χρησιμοποιούν βενζινοκινητήρες) που παρέχει ροπή στους πίσω τροχούς μέσω του υβριδικού συστήματος. Το τελευταίο αποτελείται από το ERS-H ή Energy Recovery System Heat που συνδέεται με τον υπερτροφοδότη του turbo για να μετατρέψει μέρος της χαμένης θερμικής ενέργειας σε ηλεκτρική. Όπως και στο προηγούμενο Le Mans, το ERS-K (Energy Recovery System Kinetic) αποθηκεύει κινητική ενέργεια σε ένα σφόνδυλο (flywheel). Το νέο υβριδικό σύστημα παραπέμπει σε αυτό που θα δούμε στο νέο πρωτάθλημα της Formula 1 που ξεκινά στις 16 Μαρτίου.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

Alfa Romeo: Τελικές δοκιμές της Milano που παρουσιάζεται στις 10 Απριλίου

Alfa Romeo

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz