Σύνδεση

Audi

To Audi Q4 e-tron έχει ενδιαφέρον και λόγω τιμής

H Audi κατεβαίνει κατηγορία στα ηλεκτρικά της μοντέλα, καθώς παρουσίασε ένα πιο μικρό και πιο προσιτό EV, του Q4 e-tron. Το οποίο ακολουθεί την πιο πρόσφατη αισθητική προσέγγιση της μάρκας σε συνδυασμό με τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τα ηλεκτρικά της μοντέλα.

Την κλειστή μάσκα Singleframe για παράδειγμα, αλλά και τους μεγάλους τροχούς, σε συνδυασμό με LED προβολείς αλλά και ανάγλυφα λογότυπα, τόσο εμπρός όσο και πίσω.

Η εικόνα είναι γνώριμη για μοντέλο της Audi και στο εσωτερικό, ενώ ξεχωρίζει η απουσία τούνελ στο δάπεδο, γεγονός που ενισχύει την αίσθηση άνεσης και ευρυχωρίας, καθώς και η ελεύθερη, αιωρούμενη κονσόλα αν προτιμάτε. Από κει και πέρα η οθόνη του συστήματος infotainment έχει στάνταρ διάσταση 10,1 ιντσών και προαιρετικά (στην πορεία) 11,6 ιντσώ, ενώ στάνταρ είναι και ο απλός ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών. Με επιπλέον χρέωση είναι διαθέσιμες και δύο εκδόσεις του Virtual Cockpit της Audi, καθώς και ένα HUD επαυξημένης πραγματικότητας. Που όπως διαπιστώσαμε είναι ιδιαίτερα λειτουργικό στην καθημερινή χρήση -αρκεί να μη φορά κανείς polarized γυαλία ηλίου, γιατί τότε γίνεται αόρατο.

Φυσικά το παρόν μπορούν να δώσουν όλα τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, ενώ η απουσία κεντρικού τούνελ που προαναφέραμε μαζί, με το μεγάλο μεταξόνιο των 2,79 μέτρων -το μήκος είναι 4,59 μέτρα- εξασφαλίζουν άνετους χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Ενδεικτικά τα 520 λίτρα του πορτμπαγκάζ.

Το νέο Audi Q4 e-tron είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις. Η Q4 e-tron 35 είναι η εισαγωγική και έχει ένα ηλεκτροκινητήρα 170 ίππων στον πίσω άξονα, μπαταρία 55,0 KWh και μια αυτονομία που κατά WLTP φτάνει τα 340 χιλιόμετρα.

Πισωκίνητο είναι και το Q4 e-tron 40 με τους 204 ίππους και κυρίως με τη μπαταρία των 82 KWh που ανεβάζει την αυτονομία στα 541 χιλιόμετρα, ενώ η ίδια μπαταρία υπάρχει και στην κορυφαία τετρακίνητη έκδοση Q4 e-tron 50 quattro των 299 ίππων και η οποία μπορεί να καλύψει θεωρητικά κατά WLTP έως και 486 χιλιόμετρα.

Η Q4 e-tron 40 που οδήγησα ξεχωρίζει, όπως άλλωστε όλα τα ηλεκτρικά, με την άμεση επιτάχυνσή της που φυσικά της επιτρέπει να ακολουθεί χωρίς κανένα πρόβλημα την κίνηση της πόλης. Έξω από αυτήν μπορεί κανείς να εκμεταλλευθεί την παραμικρή ευθεία για να εξασφαλίζει μια υψηλότερη μέση ωραία ταχύτητα, αλλά στο τέλος της ημέρας αυτό που κρατάς είναι το πολύ καλό επίπεδο άνεσης. Με την ανάρτηση να απορροφά τα πάντα, ενώ θετικά ως προς αυτό λειτουργεί τόσο το πολύ χαμηλό επίπεδο θορύβου στο εσωτερικό όσο και η πλήρης απουσία τριγμών. Απόρροια και της προσοχής που έχει δοθεί τόσο στην επιλογή των υλικών όσο και στη συναρμογή.

Το ακόμα πιο θετικό όμως είναι η τιμή του Q4 e-tron, που συναγωνίζεται άμεσα αντίστοιχα συμβατικά μοντέλα. Και αυτό γιατί με την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά» η εισαγωγική έκδοση 35 ξεκινά από τις 39.469 ευρώ (στην έκδοση εξοπλισμού Basic, ενώ υπάρχουν και άλλες δύο πιο πλούσιες advanced και S line), ενώ η αντίστοιχη τιμή του Q4 e-tron 40 είναι 46.100 ευρώ. Χωρίς επιδότηση οι τιμές αυτές είναι 44.900 και 52.100 ευρώ αντίστοιχα, ενώ αυτή του top Q4 e-tron 50 quattro 58.450 ευρώ, που με την επιδότηση διαμορφώνεται στις 52.450 ευρώ.

Από πλευράς επιπλέον εξοπλισμού θα επιλέγαμε σίγουρα την αντλία θερμότητας προκειμένου η αυτονομία να επηρεάζεται όσο το δυνατόν λιγότερο από τη χρήση του συστήματος κλιματισμού.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota