Σύνδεση

Audi

AUDI Q3

audi-q3-1

audi-q3-1

Η Audi σημειώνει μεγάλη επιτυχία στην αγορά της Κίνας και μάλλον αυτός ήταν και ο λόγος που επέλεξε να παρουσίασει το από καιρό αναμενόμενο μικρό SUV της, το Q3, στην Έκθεση της Σαγκάης.

Το Q3 λοιπόν δεν ξεπερνά τα 4,40 μέτρα, φυσικά και μοιάζει με το μεγαλύτερο Q5, ενώ στα ιδιαίτερα γνωρίσματά του θα πρέπει να περιλάβουμε την έντονα κεκλιμένη 5η πόρτα που σύμφωνα με την Audi του προσδίδει ένα στυλ κουπέ και –γιατί όχι- συμβάλλει και στην καλή του αεροδυναμική. Έτσι ο συντελεστής οπισθέλκουσάς του δεν ξεπερνά το 0,32 -τιμή πολύ καλή για τετρακίνητο και ειδικά σχετικά μικρό- ενώ οι μηχανικοί της εταιρείας κατέβαλαν προσπάθεια προκειμένου το βάρος του να μην ξεπερνά τα 1.500 κιλά.

Αυτός ήταν άλλωστε και ο λόγος που χρησιμοποίησαν αλουμίνιο στο καπό και την πίσω πόρτα, ενώ παράλληλα φρόντισαν να εκμεταλλευτούν σωστά τους χώρους στο εσωτερικό. Ενδεικτικό για το τελευταίο είναι το μέγεθος του πορτμπαγκάζ, που κυμαίνεται από 460 έως 1.365 λίτρα, ενώ χαρακτηριστικό είναι ότι ο εξοπλισμός θα περιλαμβάνει και στοιχεία από μεγαλύτερες κατηγορίες. Με την ανάλογη χρέωση βεβαίως.

Ο πιο ενδιαφέρον κινητήρας για την Ελλάδα θα είναι ο γνωστός 2.0 TFSI με 170 ή με 211 ίππους, οι οποίοι αποδίδονται με τη βοήθεια άμεσου ψεκασμού και turbo. Στην μικρότερη εκδοχή η κίνηση θα μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς (κάτι που ισχύει και για το βασικό δίλιτρο TDI των 140 ίππων) μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων, ενώ στην κορυφαία υπάρχει και το σύστημα quattro και ένα 7άρι S-Tronic (όπως και στο top TDI των 177 ίππων) που βοηθούν ώστε το 0-100 να έρχεται σε μόλις 6,9” και η τελική να φτάνει τα 230.

Όπως ήδη έχετε καταλάβει το Q3 θα αντιπαρατεθεί ευθέως τόσο με τη BMW X1 όσο και με την αναμενόμενη Mercedes BLK, ενώ οι τιμές του στη Γερμανία αναμένεται να ξεκινούν από τις 29.500 €. Για την Ελλάδα υπολογίστε ότι θα είναι σημαντικά πιο φτηνό από το βασικό Q5 που ξεκινά από τις 43.800 €, αλλά και αισθητά πιο ακριβό από το αντίστοιχο VW Tiguan.

{gallery}photos/25/NEWS/AUDI-Q3{/gallery}


Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup