Σύνδεση

Audi

AUDI MATRIX BEAM: ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΜΕ ΚΑΜΕΡΑ

audi-matrix-beam-1

To Audi Matrix Beam είναι ένας καινούργιος, high tech προβολέας LED που θα παρουσιαστεί το φθινόπωρο στο ανανεωμένο Α8. Πρόκειται ουσιαστικά για το επόμενο στάδιο στην τεχνολογία φωτισμού των αυτοκινήτων, ενώ το ωραίο είναι ότι παρουσιάζεται σε μια περίοδο που ο επικεφαλής του τμήματος έρευνας και εξέλιξης της γερμανικής μάρκας ξηλώθηκε ακριβώς για έλλειψη καινοτομιών…

Στο Matrix Beam λοιπόν κάθε ένας λαμπτήρας LED, από τους πολλούς που αποτελούν τον κάθε προβολέα, μπορεί να ανάψει μόνος του, με αποτέλεσμα να μπορούν να φωτίζονται επιλεγμένα κομμάτια του δρόμου πιο έντονα προκειμένου να μην ενοχλούνται οι άλλοι οδηγοί. Ή ακόμα και να επικεντρώνεται το φως π.χ. σε έναν πεζό που βρίσκεται σε σημείο επικίνδυνο ώστε να γίνεται ακόμα πιο εύκολα αντιληπτός από τον οδηγό. Παράλληλα το σύστημα έχει τη δυνατότητα να προειδοποιεί και τον πεζό με οπτικό σινιάλο.

Ο έλεγχος των λαμπτήρων και της  λειτουργίας του συστήματος γίνεται με τη βοήθεια μιας κάμερας που καταγράφει τα πάντα, ενώ το λογισμικό αποφασίζει που σημεία θα φωτιστούν –η δέσμη φωτός φτάνει μέχρι και τα 300 μέτρα. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι η μεγάλη σκάλα μπορεί να είναι μόνιμα αναμμένη και τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνει το σύστημα. Το οποίο είναι συνδεδεμένο και με αυτό της πλοήγησης κι έτσι π.χ. σε διασταυρώσεις η δέσμη φωτός ανοίγει σα βεντάλια προκειμένου οι τυχόν κίνδυνοι να αναγνωρίζονται πιο εύκολα. Ουσιαστικά δηλαδή με τον τρόπο αυτό η προσοχή του οδηγού κατευθύνεται προς εκείνα τα σημεία που πραγματικά εμπεριέχουν κινδύνους. Η δυνατότητα αυτή του Audi Matrix Beam αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία αν αναλογιστεί κανείς ότι το 50% των θανατηφόρων ατυχημάτων γίνονται τη νύχτα.

Γιάννης Σκουφής

{gallery}photos/37/TECHNOLOGY/AUDI-MATRIX-BEAM{/gallery}


Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured

Δείτε πόσο κοστίζει το νέο Peugeot 2008 στη Γερμανία

Featured

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

Η BMW “μαγείρευε” τις πωλήσεις της στην αγορά των ΗΠΑ(;)

BMW




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup