Σύνδεση

Audi

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ AUDI E-TRON SPORTBACK (VIDEO)

Aυτό είναι λοιπόν το e-tron Sportback, το πλήρως ηλεκτρικό πρωτότυπο που παρουσιάζει η Audi στη Σαγκάη που στην ουσία προλογίζει το δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής της που θα είναι έτοιμο το 2019.

Αισθητικά το e-tron Sportback συνδυάζει παραδοσιακά χαρακτηριστικά των μοντέλων της Audi με σύγχρονα στοιχεία, ενώ οι σχεδιαστές της μάρκας έχουν εκμεταλλευτεί τις μηδαμινές ανάγκες ψύξης των ηλεκτροκινητήρων και έχουν ελαχιστοποιήσει τις εισαγωγές αέρα.

Το αποτέλεσμα είναι ένα εντυπωσιακό και μοντέρνο εμπρός μέρος, με μια ανάλογη παραλλαγή της μάσκας Singleframe, ενώ φυσικά οι μηχανικοί της γερμανικής μάρκας έχουν υιοθετήσει και όλη τη σύγχρονη τεχνολογία φωτισμού (LED Matrix) που έχουν στη διαθέση τους. Τόσο για τους προβολείς όσο και για τα πίσω φώτα.

Audi e-tron Sportback concept

Στο εσωτερικό τα πάντα είναι high tech, με μεγάλες οθόνες αφής στο ταμπλό καθώς και το επόμενο στάδιο εξέλιξης του Audi Virtual Cockpit. Και εδώ έχει αξιοποιηθεί ο μικρότερος όγκος των ηλεκτροκινητήρων, σε συνδυασμό με το σεβαστό μήκος των 4,90 μέτρων και το μεταξόνιο των 2.930 χιλιοστών, με αποτέλεσμα τους ιδιαίτερα άνετους χώρους για τους επιβάτες.

Οι μπαταρίες που έχουν ενεργειακό περιεχόμενο 95 kWh είναι τοποθετημένες στο δάπεδο, μπορούν να φορτίσουν είτε ασύρματα είτε ενσύρματα, ενώ αν η φόρτισή τους γίνεται με συνεχές ρεύμα τότε σε 30 λεπτά αποκτούν δυνατότητα κίνησης για 400 χιλιόμετρα.

Η μέγιστη αυτονομία που εξασφαλίζουν με βάση τον τυποποιημένο κύκλο NEFZ είναι 500 χιλιόμετρα, ενώ τροφοδοτούν συνολικά 3 ηλεκτροκινητήρες -έναν στον εμπρός και δύο στον πίσω άξονα. Η συγκεκριμένη διάταξη σύμφωνα με την Audi, πριμοδοτεί τα δυναμικά χαρακτηριστικά και τη σταθερότητα, μιας και οι 2 πίσω εξασφαλίζουν την ιδανική κατανομή της διαθέσιμης ροπής στους τροχούς. Παράλληλα έτσι εξασφαλίζεται και η τετρακίνηση quattro.

Η συνδυαστική ισχύς είναι 320 kW και μπορεί με Boost να φτάσει τα 370. Όσο για τις επιδόσεις σημειώστε ένα 0-100 σε 4,5 δεύτερα και μια τελική ηλεκτρονικά περιορισμένη, για λόγους κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας, στα 210 χλμ./ ώρα.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Το Ford Fiesta ST των 1.500 κυβικών και των 200 ίππων είναι φονέας γιγάντων

Featured

Αυτό είναι το νέο πιο μικρό και προσιτό SUV της Hyundai, το Venue

Featured

Το συλλεκτικό Kia Stinger GTS έχει 370 ίππους και drift mode

Featured

Η Mustang με τον κινητήρα του Ford Focus RS, 335 ίππους και 0-100 κάτω από 5,0 δεύτερα

Ford




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Διαφήμιση
Newsletter Signup