Ήρθε με πέντε πόρτες και χώρους που θα ζήλευαν πολλά coupe μοντέλα με 4θυρο αμάξωμα.
Το Α5 ήταν ευθύς εξ αρχής ένα «ειδικό» αυτοκίνητο, όντας coupe και το ίδιο κι ακόμη περισσότερο ισχύει για την ανοιχτή έκδοση. Μιλάμε για δύο μοντέλα που δεν απευθύνονται σε ευρύ κοινό, γεγονός που κατά κάποιο τρόπο προδίκαζε το λανσάρισμα μιας «οικογενειακότερης» έκδοσης. Από την άλλη, μήπως το «προδίκαζε» είναι υπερβολικό, γιατί όποιος ήθελε κάτι πιο συμβατικό μπορούσε να κοιτάξει προς τα πάνω και το Α6 ή προς τα κάτω και το Α4; Και τελικά, μήπως φτάνουμε στο αντίθετο συμπέρασμα ότι η γκάμα του Α5 ήταν θεωρητικά καταδικασμένη να μείνει «λειψή» για να αποφευχθεί ο «κανιβαλισμός»; Η κατασκευαστική απάντηση είναι ότι όλα τα παραπάνω ισχύουν συνδυαστικά. Το lineup του Α5 συμπληρώθηκε από μια 5θυρη έκδοση που θα λανσαριστεί επίσημα τον φθινόπωρο -στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης-, όμως πρόκειται για ένα «coupe» με πέντε πόρτες και τέσσερις θέσεις, στα πρότυπα της Mercedes CLS αλλά και του Opel Passat CC.