Σύνδεση

Audi

AUDI A4: ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ

Η νέα γενιά του Audi A4 θα παρουσιαστεί προς τα τέλη του 2014, ενώ σιγά σιγά αρχίζουν να αποκαλύπτονται κάποια στοιχεία και δεδομένα του. Έτσι λοιπόν το μήκος του δεν θα μεγαλώσει ουσιαστικά, παραμένοντας στα 4,70 μέτρα, ενώ πρακτικά αμετάβλητες θα παραμείνουν και οι άλλες εξωτερικές του διαστάσεις. Οι αλλαγές στο design χωρίς να είναι ριζοσπαστικές, μιας και η γενική φόρμα κρίνεται ιδιαίτερα επιτυχημένη, θα είναι αισθητές και θα προσδιορίζονται από το πιο έντονο ανάγλυφο του αμαξώματος. Παράλληλα η μάσκα θα γίνει ακόμα πιο χαρακτηριστική και θα αποτελεί ένα πιο σφιχτό σύνολο με τους προβολείς που θα μπορούν να είναι και φουλ LED –τα φώτα ημέρας θα είναι πλέον πιο διακριτικά– ενώ συνολικά οι μηχανικοί της Audi θα δώσουν ιδιαίτερη προσοχή στην αεροδυναμική, μιας και είναι ένας τομέας στον οποίο παρουσιάζουν μια υστέρηση.

Στο εσωτερικό θα υπάρχει εκτός απροόπτου και στη λίστα των εξτρά Head Up Display (η χρήση του είχε οπαδούς αλλά και πολέμιους, λόγω του μεγάλου όγκου που καταλαμβάνει ο μηχανισμός του στο ταμπλό), ενώ κάποιες πληροφορίες θα προβάλλονται και στον εσωτερικό καθρέφτη. Το Touchpad με τη δυνατότητα εισαγωγής δεδομένων με γραφή θα υπάρχει φυσικά, δεν θα είναι πιο μεγάλο αλλά πιο έξυπνο και θα λειτουργεί παράλληλα με τη φωνητική καθοδήγηση. Η τελευταία μπορεί να ακούγεται και να είναι πιο εύχρηστη, αλλά η γραφή είναι πολύ σημαντική για τις ασιατικές αγορές γενικά και την Κίνα ειδικά, όπου αναμένεται να πωλούνται το 1/3 των νέων A4 που θα κατασκευάζονται. Παράλληλα έμφαση θα δοθεί και στα multimedia, με τον οδηγό να μπορεί μέχρις ενός σημείου να προσδιορίζει το τι θα προβάλλεται στην οθόνη της κονσόλας.

Μέχρι στιγμής υπάρχουν ξεκάθαρα στοιχεία για τον 2.0 TFSI που θα κινεί το αντίστοιχο νέο Α4 quattro. Ο οποίος θα αποδίδει 225 ίππους, θα χρειάζεται 6,9 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα και θα εκπέμπει 160 γραμμάρια CO2. Ακόμα πιο ψηλά θα υπάρχουν σε εύθετο χρονικό διάστημα και τα S4 και RS4, ενώ στον αντίποδα οι τετρακύλινδροι TFSI των 1.400 κυβικών με 122 και 140 ίππους και με σύστημα απομόνωσης κυλίνδρων για χάρη της οικονομίας.

Το 2015 θα παρουσιαστεί και το plug-in υβριδικό A4, στο οποίο ο δίλιτρος TFSI, με 211 ίππους εδώ, θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 95 ίππων, ενώ ο συνδυασμός εκτός από καλές επιδόσεις θα μπορεί να εξασφαλίζει και μια καθαρά ηλεκτρική κίνηση για περίπου 50 χιλιόμετρα. Για το απώτερο μέλλον πάντως γίνονται σκέψεις και για ένα υβριδικό diesel, προκειμένου να αυξηθεί κι άλλο η αυτονομία.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup