Καθώς η επίσημη πρεμιέρα του στην Έκθεση της Φρανκφούρτης (15 με 25 Σεπτεμβρίου) έρχεται όλο και πιο κοντά η Opel ανακοίνωσε τα δεδομένα αλλά και έδωσε στη δημοσιότητα την τελική εικόνα του Astra κουπέ.
Το Astra GTC λοιπόν, όπως ονομάζεται, χαρακτηρίζεται από το δυναμικό σχεδιασμό του αμαξώματός του με το έντονο ανάγλυφο (τα μόνα κοινά στοιχεία με το 5θυρο είναι η κεραία και τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεφτών!), ενώ παρά την κλίση της οροφής του και την εντυπωσιακή διαμόρφωση του πίσω μέρους του και κανονικό 5θέσιο είναι και χώρο αποσκεύων από 370 έως 1.235 λίτρα διαθέτει.
Η πρακτική διάσταση λοιπόν είναι εξασφαλισμένη, ενώ σύμφωνα με τους ανθρώπους της Opel το ίδιο εξασφαλισμένη είναι και η σπορτίφ, ειδικά από τη στιγμή που ο εμπρός άξονας δεν είναι ο κλασικός με τα γόνατα McPherson αλλά ένας πιο εξελιγμένος HiPer Strut. Ο οποίος εξασφαλίζει μεγαλύτερη ακρίβεια στην οδική συμπεριφορά, μαζί με αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης, ενώ συνδυάζεται πολύ καλά με τον πίσω ημιάκαμπτο και το σύνδεσμο Watt αλλά και με την (εξτρά) ρυθμιζόμενη ανάρτηση FlexRide. Φυσικά δεν λείπουν και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, ενώ σε σχέση με το 5θυρο το GTC είναι χαμηλωμένο κατά 10 έως 15 χιλιοστά.
Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει 4 σύνολα βενζίνης και ένα πετρελαίου. Μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι δύο turbo των 1.400 κυβικών με 120 και 140 ίππους αντίστοιχα (μέση κατανάλωση 5,9 λίτρων/ 100 χλμ., CO2 139 γρ./ χλμ. και ροπή 200 Nm και για τους δύο), που συνδυάζονται και με σύστημα start stop. To τελευταίο δεν είναι διαθέσιμο στο 1.6 Turbo των 180 ίππων που είναι προς το παρόν τουλάχιστον η κορυφαία έκδοση του Opel Astra GTC μιας και το GTC OPC θα παρουσιαστεί το 2012.
H Opel εκτιμά πως το 15 με 20% των συνολικών πωλήσεων του Astra θα πιστώνονται στο τρίθυρο GTC, ενώ οι τιμές στη Γερμανία αναμένεται να είναι 21.750 € για την έκδοση των 120 ίππων, 22.250 € για αυτή των 140 και 23.250 για το top προς ο παρόν 1.6 Turbo.
{gallery}photos/25/NEWS/OPEL-ASTRA-GTC-FINAL{/gallery}