Σύνδεση

Featured

Από σήμερα ανέπαφες πληρωμές στις συγκοινωνίες της Αθήνας

Σήμερα, 15 Ιανουαρίου, οι Συγκοινωνίες Αθηνών εγκαινιάζουν μια νέα ψηφιακή εποχή με το σύστημα ανέπαφων πληρωμών «tap2ride». 

Το νέο σύστημα επιτρέπει την πληρωμή εισιτηρίων με τη χρήση τραπεζικών καρτών ή ψηφιακών πορτοφολιών σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς του ΟΑΣΑ: λεωφορεία, τρόλεϊ, μετρό και τραμ. Με τη νέα αυτή τεχνολογία, οι επιβάτες μπορούν να χρησιμοποιούν χρεωστικές, πιστωτικές ή προπληρωμένες κάρτες, καθώς και «έξυπνες» συσκευές όπως smartphones και smartwatches. Το μόνο που χρειάζεται είναι να περνούν την κάρτα ή τη συσκευή τους πάνω από τα επικυρωτικά μηχανήματα με δυνατότητα ανέπαφων συναλλαγών, και το αντίτιμο της διαδρομής χρεώνεται αυτόματα. 

Το σύστημα είχε ήδη εφαρμοστεί πιλοτικά από τον Απρίλιο στις γραμμές Express προς τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (Χ93, Χ95, Χ96, Χ97), όπου καταγράφηκε μεγάλη αποδοχή. Περισσότεροι από 90.000 χρήστες δοκίμασαν την υπηρεσία, με τις συναλλαγές μέσω τραπεζικών καρτών να φτάνουν το 9% των συνολικών συναλλαγών στις συγκεκριμένες γραμμές. 

Η χρήση ανέπαφων πληρωμών προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα για το επιβατικό κοινό. Καταργεί την ανάγκη αγοράς εισιτηρίου από εκδοτήρια ή μηχανήματα, εξοικονομώντας χρόνο και απλοποιώντας τις μετακινήσεις. Επιπλέον, το σύστημα υπολογίζει αυτόματα το πιο οικονομικό εισιτήριο βάσει των διαδρομών του επιβάτη, κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο για επισκέπτες και τουρίστες. 

Ακολουθώντας το παράδειγμα πόλεων όπως η Μαδρίτη, το Μιλάνο και το Λονδίνο, η Αθήνα ενισχύει την εμπειρία μετακίνησης μέσω ενός σύγχρονου, ασφαλούς και απλούστερου τρόπου πληρωμής. Όπως τόνισαν εκπρόσωποι του ΟΑΣΑ, οι ανέπαφες πληρωμές συνιστούν σημαντικό βήμα προς τις «έξυπνες πόλεις», ενώ αναμένεται να αυξήσουν τη χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς, περιορίζοντας τις καθυστερήσεις που σχετίζονται με τα παραδοσιακά εισιτήρια. 

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo