Σύνδεση

Featured

Απεργία-διαμαρτυρία στην Fiat για την μεταγραφή του Ronaldo στην Γιούβε

Οι αντιδράσεις που ξεκίνησαν με τις πρώτες φήμες, έγιναν πλέον οριστική ρήξη, καθώς οι εργαζόμενοι στο εργοστάσιο Melfi της Fiat ανακοίνωσαν ότι προχωρούν σε απεργία ως ένδειξη διαμαρτυρίας για την μεταγραφή του Ronaldo στην Γιουβέντους.

Το εργοστάσιο θα σταματήσει να λειτουργεί από τις δέκα το βράδυ της Κυριακής μέχρι τις 6 το πρωί της Τρίτης, με το συνδικάτο να δηλώνει εξοργισμένο από τα χρήματα που ξοδεύτηκαν για την εξαγορά του παίκτη (πάνω από 100 εκατομμύρια για τον ίδιο και άλλα τόσα περίπου στην Ρεάλ) την ίδια στιγμή που οι ίδιοι περνούν εξαιρετικά δύσκολα.

Στην ανακοίνωσή τους τονίζουν ότι “μας έχει ζητηθεί να κάνουμε υπομονή μέχρι να έρθουν τα νέα μοντέλα, τα οποία όμως δεν εμφανίστηκαν ποτέ. Και ενώ όλες οι οικογένειες σφίγγουν τα ζωνάρια τους και ένας μέσος εργαζόμενος δεν μπορεί να βγάλει ούτε τον μισό μήνα, ξοδεύονται τόσα χρήματα για θεάματα και οτιδήποτε άλλο”

Και συνεχίζουν σημειώνοντας ότι η εταιρία θα έπρεπε να επενδύσει σε νέα μοντέλα και να εγγυηθεί το μέλλον των χιλιάδων εργαζόμενών της, και όχι να ξοδέψει τόσα χρήματα μόνο για έναν άνθρωπο.

Όπως και να έχει πάντως ουδείς μπορεί να κατηγορήσει τους εργαζόμενους της Fiat, έστω και αν ο Ronaldo είναι ο κορυφαίος παίκτης των τελευταίων ετών (με βάση τα αποτελέσματα και τους τίτλους και όχι μόνο…). Δεν γνωρίζουμε αν η σωτηρία της Γιουβέντους και ένας τίτλος στο Champions League θα σώσει τα προσχήματα.

Πάντως η Fiat, μετά και τις ανακοινώσεις του Marchionne βρίσκεται εξαιρετικά δυσχερή θέση, οπότε και οι αντιδράσεις των εργατών της άλλοτε κραταιάς ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας είναι δικαιολογημένες και με το παραπάνω.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Το Ford Fiesta ST των 1.500 κυβικών και των 200 ίππων είναι φονέας γιγάντων

Featured

Αυτό είναι το νέο πιο μικρό και προσιτό SUV της Hyundai, το Venue

Featured

Το συλλεκτικό Kia Stinger GTS έχει 370 ίππους και drift mode

Featured

Η Mustang με τον κινητήρα του Ford Focus RS, 335 ίππους και 0-100 κάτω από 5,0 δεύτερα

Ford




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup