Σύνδεση

Featured

ΤΙ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΑΜΠΛΟ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ;

Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του ’90 βρισκόταν σε περίοπτη θέση, προκειμένου και να ήθελες να μη το έχανες, ενώ από εκεί και πέρα άρχισε η πτωτική πορεία, καθώς σε πολλές περιπτώσεις μετακινήθηκε στην κονσόλα, ενώ σε άλλες κρύφτηκε κάτω από κάποιο κάλυμμα. Στην πορεία χρησιμοποιήθηκε όλο και περισσότερο σαν πηγή ρεύματος και ο λόγος βέβαια για τον αναπτήρα, που λόγω και της μείωσης του αριθμού των καπνιστών –λογικό, με αυτές τις τιμές των τσιγάρων…- είναι σε διαδικασία αποχώρησης από το εσωτερικό των νέων μοντέλων. Μαζί και με το τασάκι, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις πρέπει να παραγγείλεις πακέτο καπνιστού για να τα έχεις.

Μια πρώτη κίνηση προς την οριστική απομάκρυνση του αναπτήρα είναι αυτή της Hyundai, που σε όλα τα μοντέλα της που θα κυκλοφορήσουν από εδώ και στο εξής στην Κορέα στη θέση του αναπτήρα θα υπάρχει μια επιπλέον θύρα USB. Το πιο πιθανό είναι να ακολουθήσουν κι άλλες αγορές και πιθανότατα κι άλλοι κατασκευαστές. Και να σκεφτεί κανείς ότι οι Κορεάτες καπνίζουν αρειμανίως…

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Αντέχεις τη συντήρηση μιας Bugatti;

Bugatti

Πόσο κοστίζει η νέα, κορυφαία λιμουζίνα της Mercedes, η S-Class, στην Ελλάδα;

Featured

Δείτε το πιο γρήγορο τρακτέρ στο… Nürburgring (Video)

ΕΙΔΗΣΕΙΣ







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup