Σύνδεση

Featured

ΤΙ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΑΜΠΛΟ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ;

Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του ’90 βρισκόταν σε περίοπτη θέση, προκειμένου και να ήθελες να μη το έχανες, ενώ από εκεί και πέρα άρχισε η πτωτική πορεία, καθώς σε πολλές περιπτώσεις μετακινήθηκε στην κονσόλα, ενώ σε άλλες κρύφτηκε κάτω από κάποιο κάλυμμα. Στην πορεία χρησιμοποιήθηκε όλο και περισσότερο σαν πηγή ρεύματος και ο λόγος βέβαια για τον αναπτήρα, που λόγω και της μείωσης του αριθμού των καπνιστών –λογικό, με αυτές τις τιμές των τσιγάρων…- είναι σε διαδικασία αποχώρησης από το εσωτερικό των νέων μοντέλων. Μαζί και με το τασάκι, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις πρέπει να παραγγείλεις πακέτο καπνιστού για να τα έχεις.

Μια πρώτη κίνηση προς την οριστική απομάκρυνση του αναπτήρα είναι αυτή της Hyundai, που σε όλα τα μοντέλα της που θα κυκλοφορήσουν από εδώ και στο εξής στην Κορέα στη θέση του αναπτήρα θα υπάρχει μια επιπλέον θύρα USB. Το πιο πιθανό είναι να ακολουθήσουν κι άλλες αγορές και πιθανότατα κι άλλοι κατασκευαστές. Και να σκεφτεί κανείς ότι οι Κορεάτες καπνίζουν αρειμανίως…

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το Honda Prelude επιστρέφει μετά από ¼ του αιώνα στην Ευρώπη

Featured

Audi TT RS4, το θηρίο που δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή

Audi

Dacia: Επίσημος χορηγός του ΣΕΓΑΣ και του 42ου Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας

Dacia

Αυτή η Ferrari 512 BBi είναι ένα θηρίο των ‘80s

Featured