Ανανέωσης συνέχεια για τις Porsche 911, καθώς μετά τις πισωκίνητες Carrera ήρθε και η σειρά των τετρακίνητων όλων των τύπων –κουπέ, κάμπριο και Targa- για να περάσουν στην φουλ εποχή του turbo.
Κι εδώ οι βασικές εκδοχές θα κινούνται από τον καινούργιο 6κύλινδρο boxer των 3.000 κυβικών με τα διπλά turbo, που για την περίσταση φτάνει τα 370 άλογα και τα 450 Nm. Στις S η απόδοσή του ανεβαίνει στα 420 άλογα και τα 500 Nm. Όταν ο bi–turbo boxer συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK αλλά και το πακέτο Sport Chrono η Carrera 4 χρειάζεται μόλις 4,1 δεύτερα για να ολοκληρώσει τη διαδικασία του 0-100, ενώ στην 4S η αντίστοιχη τιμή είναι κατά 0,3 δεύτερα πιο μικρή. Αντίστοιχα οι τελικές ταχύτητες κυμαίνονται από 287 έως και 305 χλμ./ ώρα.
Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρουμε πως η τετρακίνηση, η οποία έχει εξελιχθεί στα πλαίσια του facelift, συνδυάζεται στάνταρ με την PASM (Porsche Active Suspension Management), την ενεργητική ανάρτηση της γερμανικής εταιρείας, η απόσταση από το έδαφος είναι αυξημένη κατά 10 χιλιοστά, τα πίσω «καπούλια» είναι 44 χιλιοστά πιο φαρδιά, ενώ υπάρχει και ένα ενιαίο τρίτο στοπ τύπου ρίγας.
Γιάννης Σκουφής
