H Alpina συνήθως υπερθεματίζει σε σχέση με τα στάνταρ μοντέλα της BMW και αυτό συμβαίνει και στην περίπτωση της B7, που είναι η δική της εκδοχή της 7άρας. Και ενώ η top έκδοση της τελευταίας είναι η 750i με τον V8 των 4.400 κυβικών και των 450 ίππων η Alpina Β7 έχει ανέβει στα 608 άλογα και τα 800 Nm (από 730), ενώ είναι διαθέσιμη μόνο με το μεγάλο μεταξόνιο και την τετρακίνηση xDrive.
Οι μηχανικοί της Alpina, που όπως έχουμε γράψει και άλλη φορά, έχει το status του κατασκευαστή, έχουν επέμβει στην πνευματική ανάρτηση που έχει στοιχεία ενεργητικής και στο πρόγραμμα Sport+ εξασφαλίζει έναν τονισμένο σπορ χαρακτήρα και τη χαμηλώνει και κατά 20 χιλιοστά. Παράλληλα και για ταχύτητες έως 35 χλμ./ ώρα υπάρχει η δυνατότητα ανύψωσής της κατυά 20 χιλιοστά.
Διαφοροποιημένες είναι και οι ρυθμίσεις του αυτόματου κιβωτίου των 8 σχέσεων, ενώ σε ότι αφορά τις επιδόσεις της Alpina B7 Biturbo xDrive, όπως είναι η πλήρης ονομάσια της, σημειώστε μια τελική 310 και ένα 0-100 σε μόλις 3,7 δεύτερα. Στα αισθητικά στοιχεία περιλαμβάνονται φυσικά και οι κλασικοί τροχοί της Alpina με τις πολλές ακτίνες και σε διάσταση 20 ή 21 ιντσών, ενώ ο εξοπλισμός είναι επί της ουσίας πλήρης. Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που η τιμή της ξεκινά από τις 147.300 ευρώ στη Γερμανία…
Γιάννης Σκουφής
