Σύνδεση

Alfa Romeo

Alfa Romeo: Η Stelvio στη διάθεση της Ισπανικής Τροχαίας

Δυναμικά ξεκινά για την Ισπανική Τροχαία το 2022, αφού στο στόλο της εντάχθηκαν 301 νέες Alfa Romeo Stelvio που θα ενισχύσουν το έργο του σώματος, ιδιαίτερα στις δύσκολες χειμερινές συνθήκες, χάρη και στο καινοτόμο σύστημα τετρακίνησης Q4 που διαθέτουν.

Η Ισπανική Τροχαία (Agrupación de Tráfico de la Guardia Civil) έλαβε το καλύτερο δώρο για τη νέα χρονιά, εντάσσοντας στο δυναμικό της 301 νέες Alfa Romeo Stelvio, οι οποίες θα υπηρετήσουν με κύριο πεδίο δράσης τους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας της χώρας. Η επιλογή του νέου οχήματος πραγματοποιήθηκε μετά από δημόσιο διαγωνισμό, όπου η Alfa Stelvio 2.2TD 190 PS Q4 επικράτησε λαμβάνοντας τη μέγιστη βαθμολογία στα τεχνικά και οικονομικά κριτήρια που είχαν τεθεί.

Σε σχέση με τις συμβατικές Stelvio, εκείνες της Ισπανικής Τροχαίας έχουν εφοδιαστεί επιπλέον με «φάρο» τεχνολογίας LED, ψηφιακά συστήματα τηλεπικοινωνίας και αναδιπλούμενο πάνελ μηνυμάτων που επιτρέπει την ενημέρωση/προειδοποίηση των οδηγών για πιθανά περιστατικά που μπορεί να συμβούν στο δρόμο.

Τα σώματα ασφαλείας της Ισπανίας διατηρούν μια διαχρονική σχέση με τα μοντέλα της Alfa Romeo και ιδιαίτερα τις τετρακίνητες εκδόσεις τους, αφού πριν τις νέες Stelvio Q4, τις υπηρεσίες τους έχουν προσφέρει αρχικά η 156 Crosswagon Q4 και στη συνέχεια και η 159 Q4. Εκτός από την Ισπανία, χάρη στις υψηλές τους δυνατότητες οι σύγχρονες Alfa Romeo Giulia και Stelvio υπηρετούν και σε άλλες μέρη της γης, όπως η Ρουμανία, το Εμιράτο του Ντουμπάι και βέβαια η Ιταλία.

Το νέο απόκτημα της Ισπανικής Τροχαίας εφοδιάζεται με έναν αποδοτικό κινητήρα Turbo Diesel απόδοσης 190 ίππων και 450 Nm, ο οποίος συνεργάζεται με ένα προηγμένο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και το καινοτόμο σύστημα τετρακίνησης Q4.

Υπό κανονικές συνθήκες το Q4 μεταφέρει το σύνολο της ροπής στους πίσω τροχούς για μέγιστη ευελιξία και οικονομία καυσίμου. Η καρδιά του συστήματος είναι το ενεργό κιβώτιο μεταφοράς ροπής, το οποίο με βάση τις συνθήκες που καταγράφει και αναλύει σε πραγματικό χρόνο εξασφαλίζει τη μέγιστη απόδοση έχοντας τη δυνατότητα να μεταφέρει έως και το 50% της ροπής στον εμπρός άξονα.

Τα περισσότερα συστήματα τετρακίνησης στην κατηγορία βασίζονται στη μόνιμη μετάδοση ενός ποσοστού ροπής στο εμπρόσθιο άξονα (π.χ. 70% πίσω – 30% εμπρός σε κανονικές συνθήκες) και μόλις υπάρξει απώλεια πρόσφυσης, η διαφορά ταχύτητας ανάμεσα στους δύο άξονες οδηγεί σε διαφορετική κατανομή (π.χ. 50% πίσω – 50% εμπρός).

Αντίθετα το σύστημα Q4 της Alfa Romeo επιτρέπει στο όχημα να λειτουργεί όπως ένα αυτοκίνητο με πίσω κίνηση και στην περίπτωση που κάποιο ελαστικό φτάσει στο όριο της πρόσφυσης του ή σε απότομες αλλαγές πορείας μπορεί ακαριαία να μεταφέρει έως και το 50% της ροπής στον εμπρός άξονα, αποφεύγοντας με αυτό τον τρόπο την απώλεια πρόσφυσης και διασφαλίζοντας τη μέγιστη απόδοση και αποτελεσματικότητα του οχήματος.

To Q4 λειτουργεία ακαριαία έχοντας τη δυνατότητα να μεταβάλει την κατανομή ροπής στις ακραίες τιμές σε λιγότερο από 150χλστ. του δευτερολέπτου. Εκτός από την κορυφαία απόδοση και παρά το εξαιρετικά χαμηλό του βάρος, ο σχεδιασμός των μηχανικών μερών του συστήματος είναι αρκετά στιβαρός ώστε το Q4 να λειτουργεί απροβλημάτιστα ακόμα και σε συνθήκες έντονης πίεσης (π.χ. οδήγηση σε πίστα), αλλά παράλληλα και να μην απαιτεί για αυτό το σκοπό κάποιο επιπλέον σύστημα ψύξης.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota