Σύνδεση

Mercedes-Benz

ΑΓΕΡΑΣΤΗ ΚΑΙ ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ Η MERCEDES G-CLASS

Αν και έχουν περάσει 37 ολόκληρα χρόνια από την παρουσίασή της, η G-Glass της Mercedes παραμένει ένα από τα πιο χαρακτηριστικά αυτοκίνητα της μάρκας (και όχι μόνο), ενώ σημειώνει και μεγάλη εμπορική επιτυχία. Ως προς αυτό χαρακτηριστικό είναι ότι φέτος είναι η πρώτη χρονιά στην οποία το μοντέλο κατάφερε να ξεπεράσει τις 20.000 μονάδες σε πωλήσεις.

Το αυτοκίνητο με τον αριθμό 20.000 είναι αυτό που βλέπουμε στις φωτογραφίες, μία άσπρο AMG G63, με την V8 τούρμπο κινητήρα των 5,5 λίτρων.
Από το ξεκίνημα της παραγωγής του, το 1979, πάνω από 250.000 μονάδες κατασκευάστηκαν από την Magna Steyr. Η αρχική πρόβλεψη ήταν για ένα σκληροτράχηλο όχημα για τον στρατό, όμως πολύ γρήγορα έγινε δημοφιλές ανάμεσα και στους πολίτες, ενώ δεν έλειψαν και οι συμμετοχές στους αγώνες, με κορυφαία στιγμή τη νίκη στο Ντακάρ το 1983.

Στην βασική του φιλοσοφία ελάχιστα έχουν αλλάξει στην σημερινή G-Glass. Το πιο χαρακτηριστικό πάντως είναι ότι προσφέρεται πλέον με πολλές δυνατότητες για έναν πλούσιο εξοπλισμό με στοιχεία πολυτέλειας, και πολύ δυνατούς κινητήρες, ακόμα και τον 12κύλινδρο με τα διπλά τούρμπο.

Το αυτοκίνητο ήταν και παραμένει ένα εμβληματικό όχημα για τον χώρο των 4×4 και παρά τις σύγχρονες πινελιές στο αμάξωμα και τις λοξές ματιές προς την πολυτέλεια (και τα πολλά δολάρια των χωρών του Κόλπου) εξακολουθεί να είναι ένα κορυφαίο εργαλείο για ότι πιο ακραίο μπορεί να φανταστεί κανείς σε εκτός δρόμου διαδρομές.

Αν και οι άνθρωποι της εταιρία δηλώνουν ικανοποιημένοι από την πορεία του μοντέλου, υπάρχει στα σχέδια ένα νέο μοντέλο το οποίο θα παρουσιαστεί στα τέλη του 2017. Οι φήμες υποστηρίζουν ότι θα πρόκειται για την μεγαλύτερη αλλαγή στην ιστορία του μοντέλου, με ένα νέο πλαίσιο το οποίο θα μειώσει το βάρος κατά 400 ολόκληρα κιλά, ενώ θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο το πλάτος κατά 100 χιλιοστά. Και όλα αυτά βεβαίως με ακόμα περισσότερο πολυτέλεια στο εσωτερικό και δυνατότητα εξατομίκευσης ανάλογα με τα γούστα και τα πορτοφόλια των πλούσιων πελατών της εταιρίας.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Γιατί η Mercedes κάνει στροφή 180 μοιρών;

Mercedes-Benz

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio παίρνουν παράταση ζωής  

Alfa Romeo

Το Honda Prelude επιστρέφει μετά από ¼ του αιώνα στην Ευρώπη

Featured

Audi TT RS4, το θηρίο που δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή

Audi