Σύνδεση

Peugeot

ΑΥΞΗΣΗ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ PEUGEOT TO ΠΡΩΤΟ ΤΡΙΜΗΝΟ ΤΟΥ 2016

Με εντυπωσιακή άνοδο μεριδίου αγοράς στο 7.6% έκλεισε το 1ο τρίμηνο του 2016 για την Peugeot. Είναι χαρακτηριστικό, ότι σε μία εποχή που για έκτη συνεχή χρονιά δοκιμάζεται η αγορά αυτοκινήτου, η Peugeot έχει πετύχει μερίδιο αγοράς 7% στις λιανικές πωλήσεις που καταδεικνύει  την διείσδυση της γαλλικής μάρκας στη συνείδηση, αλλά και τελική επιλογή του Έλληνα καταναλωτή.

Η ανοδική πορεία της μάρκας οφείλεται στις συνεχόμενες επενδύσεις στα δίκτυα επίσημων διανομέων, στις παρεχόμενες υπηρεσίες και στα ποιοτικά στάνταρ, γεγονότα που ανέδειξαν την Peugeot στην Ελλάδα ως Νο.1 Εισαγωγέα παγκοσμίως σε πρόσφατη βράβευση της εταιρείας στην Γαλλία από το Group PSA.

Αναλυτικά, στην κορυφή των προτιμήσεων του ελληνικού καταναλωτικού κοινού στην κατηγορία επιβατικών αυτοκινήτων βρίσκεται το πρόσφατα ανανεωμένο Peugeot 208 με μερίδιο αγοράς στη λιανική 8.4%. Στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα στην κορυφή των πωλήσεων βρίσκεται το επίσης πρόσφατα ανανεωμένο 208 PRO.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι για πρώτη φορά στην ιστορία της μάρκας η Peugeot διαθέτει μοντέλα σε όλες τις κατηγορίες της αγοράς. Τα περισσότερα μοντέλα της μάρκας είναι πλήρως ανανεωμένα και εφοδιάζονται με μία σειρά σύγχρονων, προηγμένων τεχνολογικά, αλλά και ιδιαίτερα οικονομικών κινητήρων βενζίνης PureTech και πετρελαίου BlueHDi υψηλών επιδόσεων με χαμηλές εκπομπές CO2.

Περικλής Στέφος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo

Η διαφήμιση της Jaguar συνεχίζει να προκαλεί

Featured

Grand Automotive Hellas: Ο Στήβεν Σίρτης αναλαμβάνει CEO

Dacia

Σαράντα νεές BMW έως το 2028!

BMW