Σύνδεση

BMW

ΟΙ SPECIAL BMW M3 ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ

Η M4 GTS είναι η τελευταία μιας σειράς ειδικών εκδόσεων των μεσαίων Μ μοντέλων της BMW, που ακόμα και στις στάνταρ εκδοχές τους είναι ιδιαίτερα γοητευτικές. Πόσο μάλλον στις ειδικές…

Η αρχή έγινε το 1988 με την M3 που βασιζόταν στη σειρά Ε30 της 3άρας. Η BMW M3 Evolution λοιπόν κατασκευάστηκε σε 500 μονάδες και ο τετρακύλινδρος των 2,3 λίτρων απέδιδε 220 άλογα, 25 δηλαδή περισσότερα από τη στάνταρ Μ3.

Το 1990 ακολούθησε η M3 Sport Evolution (E30) με μεγαλύτερο κινητήρα 2.500 κ.εκ. Εδώ υπήρχε μεγαλύτερη μείωση του βάρους που έφτανε τα 35 κιλά, πάντα σε σχέση με την στάνταρ M3, ενώ η παραγωγή της περιορίστηκε στα 600 αυτοκίνητα.

Η δεύτερη γενιά M3 (E36) είχε εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 3.000 κυβικών, τέσσερις βαλβίδες, χρονισμό VANOS για τις βαλβίδες εισαγωγής και 286 άλογα, που αρκούσαν για ένα 0-100 σε 5,9 δεύτερα. Το 1995 η ειδική έκδοση M3 GT, στην οποία ο κινητήρας είχε ανέβει στα 3.200 κυβικά και τα 295 άλογα, ενώ κατασκευάστηκε 350 φορές.

Το 2003 η εταιρεία του Μονάχου παρουσίασε την M3 CSL (E46) αποδίδοντας φόρο τιμής στην BMW 3.0 CSL (από το Coupe Sport Leichtbau) της δεκαετίας του 1970. Η M3 CSL είχε πολύ ανθρακόνημα, πιο λεπτά κρύσταλλα και ότι άλλο σκέφτηκαν οι μηχανικοί των Βαυαρών προκειμένου να εξοικονομηθούν 164 κιλά. Ο εξακύλινδρος έφτανε τα 3.246 κυβικά και τα 360 άλογα, ενώ το launch control βοηθούσε ώστε το 0-100 να ολοκληρώνεται σε μόλις 4,8 δεύτερα και το 0-200 σε 16,7.

Στη M3 GTS (E92) του 2010 ο V8 των 4.400 κυβικών απέδιδε 450 άλογα, συν 30 από τη στάνταρ με το σύνολο των 4.000 κυβικών, ενώ τα κιλά ήταν λιγότερα κατά 125, το σύνολο 1.530.

Το 2011 η M3 CRT (E92) κατασκευάστηκε μόλις 67 φορές συνδυάζοντας την τεχνολογία της M3 GTS με το τετράθυρο αμάξωμα. Η CRT είχε καπό αλλά και αρκετά άλλα μέρη από ανθρακόνημα, ενώ το βάρος της έφτανε τα 1.580 κιλά.

Γιάννης Σκουφής  

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το πιο φτηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο του κόσμου. Ξεκινά από 1.350 ευρώ

Featured

Πόσο κοστίζει το σέρβις ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα;

Featured

Πόσα χιλιόμετρα θα μπορέσετε να κάνετε με λαμπάκι για το καύσιμο;

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πόσες… ημέρες χρειάζεται ένα Tesla Model 3 για να φορτίσει από τον ήλιο; (Video)

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup