Αν ο ηθοποιός Nicolas Carpentier δεν έπαιζε με επιτυχία αυτόν το ρόλο, ο διάσημος Γάλλος μουσικός παραγωγός και DJ Bob Sinclar θα μπορούσε να είναι και πρεσβευτής για την Renault.
Ακόμη και έτσι όμως, με τη συμμετοχή του δηλαδή σε δύο τηλεοπτικά σποτ με τη μουσική υπόκρουση του single Touché που κυκλοφόρησε την Πρωτοχρονιά, ο δημοφιλής Γάλλος DJ μπορεί να κάνει εύκολα την δουλειά του. Να παροτρύνει δηλαδή το νεανικό κυρίως κοινό να αποκτήσει ένα Renault.
Τα δύο σποτ, που μπορείτε να δείτε στη συνέχεια, προβάλλονται ήδη στη γαλλική τηλεόραση και αποτελούν μέρος της νέας διαφημιστικής καμπάνιας της Renault -στο διαδίκτυο, στο ραδιόφωνο, στα social media κ.λπ.- τονίζοντας τις δυνατότητες προσωποποίησης των μοντέλων της, καθώς και κάποια στοιχεία εξοπλισμού, όπως η κάμερα οπισθοπορείας, το ηχοσύστημα της Bose, το σύστημα start- stop κ.ο.κ.
Γιάννης Σκουφής
